07 de juny 2006

Somnis

Perquè els somnis sovint són complexos, i a vegades volen dir més del que ens pensem. Perquè encara que no els entenguem o semblin auntèntiques barbaritats, poder tenir un sentit, o un missatge, o reflexar les nostres pors...Perquè sovint penso que els somnis són l'autèntica realitat, o el nostre autèntic "Jo", o perquè m'agrada estar somiant, tot i que a vegades no desitji fer-ho perquè no m'agradi el que veig.Perquè no només somnio quan dormo, somnio desperta, somnio quan vull, somnio quan puc. Somnio, somnio...i no vull deixar de somniar...I avui he somiat algo que te a veure amb això que escric:



De fantasies amb castells màgics,
de torres i princeseS,
de gripaus encantats,i d'ànecs solitaris.

De dòcils dracs blaus,
d'escombres voladores,
centaures malèfics,
i dolços cants de sirena..

...N'està plena la imaginació...
...I els somnis...

17 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo vaig passar una época, fa no gaire, somiant que tenia superpoders, quins somnis més estrambòtics que tenia...

Anònim ha dit...

si haguès d'analitzar els meus somnis estaria apanyat

Anònim ha dit...

Tu ja sé amb que somies! Amb Harry Potter! xD Somiar és genial, poden passar coses increïbles! Jo solc somiar despert (a classe generalment) però m'agrada dormir i tenir somnis que s'escolleixen a l'atzar amb un final impredictible i desconegut ^^ Ara bé... si toca nit de malsons... malament Un petó!

Anònim ha dit...

Em sento totalment identificada en
el qeu has escrit sobre els somnis
!Tant en passar-me el dia somiant com en la idea de que els somnis són més realitat del que ens imaginem...i lo maco que és somiar quan aconsegueixes allò que en la vida normal no pots!

Anònim ha dit...

Sueño en que despierto, y miro a mi alrededor, y encuentro una dulce mujer. Sueño con que despierta, me mira y sonrie. Sueño con que me dice "te quiero, ahora que estoy contigo, no me abandones, porque quiero estar contigo por siempre". Sueño que sonrio, y que soy feliz. Sueño con que la quiero, y que es la persona correspondida. Sueño que puedo tener esperanzas como nunca lo ice. Entonces despierto, de ese letargico que me ha amaravillado durante momentos. Abro los ojos...y la veo alli dormidita a mi lado. Te quiero Petita

Anònim ha dit...

El dia que entenguem bé el nostre cervell, i els somnis que genera, aquell dia segur que ens entendrem més bé a nosaltres mateixos!

Anònim ha dit...

y los sueños...sueños son Muaaaaaaaaaaaaaaaa Que somïis molt maka

Anònim ha dit...

Jo somio... amb tu! :)

Anònim ha dit...

... words... No hi ha res millor que somiar, però somiar desperts ^^ xD

Anònim ha dit...

Jo tinc somnis diurns...que no des
isteixo en fer realitat i somnis no
cturns...darrerament codificats i f
orça freudians...

Anònim ha dit...

per crear-nos a nosaltres nous som
nis! és fantàstic words, besets

Anònim ha dit...

Los sueños són nuestros deseos que al no tenerlos en la realidad lo creamos en la mente. ¿Sabes lo que quiere decir el tuyo?

Anònim ha dit...

de vegades penso que si no somnies
sim ens tornaríem tots bojos. és una via d'escapament tant si son bons com malsons

Anònim ha dit...

Eis!! Què tal noieta?? Jo ahir m'ho vaig passar moooolt bé!! :D Encantada de coneixe't!! Em passaré per aquí sovint ;-) Un petonet!! ;****

Anònim ha dit...

Perque a vegades ens agradaria viu
re molts dels somnis que tenim, e i
nclus a vegades lluitem per aconseg
uir-ho. Perque ens donen esprances,
però es important tindre sempre els peus el terre. Pero qui no s'ha despertat mai amb un somriure a la cara i maleint el moment en que t'has despertat... Bueno noieta, encantada d'haverte conegut, a vere si ens veiem mes vegades.

Anònim ha dit...

Nina! Doncs sí, la cançó és preciosa ^_^ M'encantaaaa! Però la musiqueta és una mica trista :'( Ais! En fi noieta, t'envio un petonet molt gran ;) :**** Fins aviatttt! :D

Anònim ha dit...

Los sueños tienen gran importancia en mi vida... sí y tienes razón, a veces no podemos expresar todo lo que pueden llegar a decirnos.