05 d’agost 2006

Fuck you

Et creus home de gel,
i tard o d’hora aquesta capa es fondrà.
Perquè tu mateix et crees l’enemic.
Amb les teves paraules encens foc.
I de mica en mica la flama va creixent.

I no te’n adones.

Que les males intencions es paguen.
I les mentides i els desprecis també.
Que deixaràs de ser estimat,
perquè tu mateix t’ho hauràs buscat.

És el que plantes i serà el que recolliràs.

Que creus amb una superioritat inexistent,
perquè una paraula no et defineix,
sinó fas honor a ella.

I tu no pots dir això.

Que algun dia tu vas tenir l’oportunitat de donar-me lliçons
Però no ho vas fer, l'has perdut.
Aviat, seré jo qui te les donarà.
Encara que no em vegis capaç.
Crec que m'has subestimat.

I tu no ho saps.

Estàs cec, per l’odi i l’indiferencia.
I t’estàs equivocant.
Has escollit el camí inadequat.
I quan ho reconeguis ja serà massa tard.

Ja ho és.
No hi ha volta enrere.

I pel que fa a mi,
ja no tinc els ulls tapats.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

aaaaaaaaai... quin mal rollo... nosé a que vindrà tot això, però hi trobo molt d'odi. Bé, no sé que més dir-te.. per cert, és impossible canviar la puta plantilla... me'n vaig anar a dormir fins els ... ^^

Anònim ha dit...

Ep! words estàs bé...? Tanta ira m'ha deixat de pedra.

Words ha dit...

*Ich ja parlarem pel msn i t'ho explicaré poc a poc , no pateixis ;) *Yaki, va ser un post en un moment com tu dius d'ira, hauria d'haber deixat passar una estona abans de posar-me a escriure, però mira, així tambè es veu que no tot son flors i violes no? Merci per preguntar :)

Anònim ha dit...

Fas be d advertirlo! :P Però amb la ira poca cosa es fa, pq ens costa tant a vegades reflexionar una miqueta ???

Words ha dit...

*Xavi, a vegades, reflexionem i encara et ve més mal humor! xD I perquè quan algú proper et fa mal...

Anònim ha dit...

Ira al viejo estilo!!! Me imagino quién pude ser, pero soy humano asi que me puedo equivocar! Mientras mantengas los ojos abiertos estaras bien XD