21 de febrer 2007

Todo...todo lo llenas y todo lo ocupas.



Todo lo llenas tú,
con esa sonrisa todo lo llenas.

Para que negarlo ,
los muros que yo misma elevé..
hoy se caen a pedazos cada vez que te veo.

El éxtasis contundente que me invade cuando te abrazo
hace que pase los dias esperando un próximo encuentro.

El temor a lo efímero
y a creer que lo posible no es real,
desaperece en cada dulce palabra que me pronuncias.

Porque no lo puedo ni quiero evitar,

que tú...

Todo lo llenes, todo lo ocupes con esa sonrisa.

[ avui un any més...i una arruga més]

[foto: Spencer and Ashley a "south of nowhere"]

17 comentaris:

Anònim ha dit...

anda..

que bonito el texto.. k profundo, me gusta me gusta ;)


emm.. "un any mes, una arruga mes" k cumples años?? 8-)

Deric ha dit...

està bé que tot ho ocupi, però sense perdre de vista la resta del món.

Alguien cualquiera ha dit...

Moltes felicitats words, sigui pel que sigui! :P

Merci pel comment!

Words ha dit...

*Eli, si, ayer cumplí años!! ^^

*Deric, tota la rao del món!

*Rinxoles, gràciesssssssssss!! ^^

Alguien cualquiera ha dit...

Quants n'has fet? :P

n. ha dit...

Felicitats!!!

Si et serveix de consol, el meu gat tb està grassonet :) Ei, i què diu el gat a la presència hamsteril?

Words ha dit...

* Rinxolets, n'he fet 19!

*Nàdia, no diu res, es llepen i es fan mimitos mutuament xD

Anònim ha dit...

Sóc una indecent i pensaràs... Aquesta no s'ha enrecordat de mi... Doncs sí, sí que vaig recordar-me de tu i que era el teu aniversari però una sucesión de catastróficas desdichas va fer que petés el mòbil, petés internet i clar... Una merda com jo tampoc va pensar en arreglar la situació. Perdó, perdó... Aquí davant de tots els teus fans demano les disculpes, que sé que no són suficients doncs quan et feliciten amb retard fot molt, però de veritat que vaig pensar-hi. (eno, l'agenda hi va fer molt també).

words... Avui estic de ressaca brutal i tots s'intensifica encara més si estàs dèbil... xD jajajaja

Eno noia, FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Words ha dit...

jajajajaja ja m'explicarás ls castastrofiques desdichas...

Anywayyyy no e preocuis, fa ilusió encara que sigui tard!!!!! Graciessssssssssssssssssssss!!

Anònim ha dit...

Felicitats maca, i per molts anys més!! Molt maco el text, de veritat que ho és...

Anònim ha dit...

Felicitats! Pels anys i pel blog nou!

A veure si ens trobem pel messenger i parlem del divendres eh!

Muaaaaa

Anònim ha dit...

Bueno, jo et vaig felicitar de les primeres eh? xDD (nada como conectarse a horas intempestivas y ver nicks del plan: es mi cumpleee! xDDD).

M'encantaaaa que estiguis encantadaa!!!! ^^


Un petonet, guapíssima!!



P.D: veus? kuan la balança s'inclina cap allò que es dolent, tot el que esdevé després conté un valor igual o superior en positiu!!

barbara ha dit...

Felicitats pels anys i teu blog

fins la proxima

Cristina S ha dit...

Bé falto jo, per molts anys! I q l'amor no es pot controlar per molts murs q una possi, el cor els trenca i guanya a la ment ;).

Feliços 19!

Anònim ha dit...

sense paraules ^^

Anònim ha dit...

A mi també em va fer ilu veure't, ecara que a aire no ens vem veure gaire....xd

Què ha passat Nadia de booo???

Jo també tinc coses a explicar-te..encara que te les deus imaginar! xd

A eure si et connectes i xerrem!

Muaaaaaaaaaaak

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!! :-)