11 de març 2007

Soleil



Després d'una baixada de moral momentània degut a factors com ara : la iaia del costat amb els rebuts, els canvis d'horaris sobtats a la feina, i incidències amb el microondes... Ja torno estar de conya xD M'encanta llevar-me a les 13 del migdia, obrir la finestra i topar-me amb un fantàstic dia de sol i escalfor per poder sortir ( cosa que no faré) i prendre el solet a la terrassa ( no massa que agobia xD). M'encanta no fer res durant un dia sencer i saber que podré fer el que em roti durans els próxims 11 dies perquè..........tinc vacanceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessss!!! ^^ sisi, mentre sou a l'oficina (ejem), a la botiga, a casa o on sigui fotent feina jo estic prenent el sol! Això si, mentre a l'estiu estareu a la piscina jo estaré incrustada a una botiga de centre comercial! coses de la vida.

Com a cosa que no te res a veure, l'altre dia vaig veure unes estadístiques al metro:

- El 70% de la població pobre del món SON DONES.

- Es calcula que hi ha entre un 30 i 40 % de desigualtat de salari entre homes i dones.

Bestial eh, no ho se però jo em vaig quedar ben parada.

Us deixo avui amb un video i un somriure ben gran.

http://youtube.com/watch?v=ppj-WFNui0o

(Una de les meves cançons preferides, posada a un video de la meva serie preferida i ja de pas si mireu la creu que porta la Sarah ...és la que em van regalar pel meu aniversari ^^)

7 comentaris:

Alls cuits mai couen ha dit...

Ei words!! quina mà de coïncidencies no? cançó preferida més sèrie preferida, mmm, hauràs d'investigar la persona que ha penjat el video, potser és la teua ànima bessona, qui sap!!!

Anònim ha dit...

Incidencias con el microondas ¬¬ ... en fin ya me contaras XD

Anònim ha dit...

... jo encara no he vist la creu. Diga'm el minut perquè no m'entero de re.. xD

Anònim ha dit...

mmm...
no és un percentatge de dones massa alt?
x]
en fi, tant fa, la segona és prou greu... ¬¬

vacaciones vacaciones!!!
quina sort!

jo demà vaig a fer esport. em costa dir-ho sense riure... jo i l'sport... jajajajaja en fi...

Anònim ha dit...

Ufff i amb aquests dies tant macos jo podrint-me a la oficina fins a les 8... Sniff sniff

Anònim ha dit...

Al positivisme powwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


Ole, eso y k las chicas son guerreras!

(avui tinc l'esperit Girl Power de les Spice Girls ajajajja)

Words ha dit...

* eMMa, xDD si ves a saber, jo per part de les coincidencies ja m'ho crec tot!

*Apolo, vaya artón a llorar xD

* Abril in the parraaa!! mira que es grossa i se li veu en moltes ocasions, exactament en :
- Minut: 00:34 ( mentre balla amb el noi)

- Minut: 1:14 ( mentre estan lluitant)

-Minut: 02:53 ( quan el mata)

I al final me avorrit de buscar minuts exactes xd

*Doommasterrr, tot al seu moment sisi, de fet tenir vacances ara que ningu les te es força avorrit, vull tornar a la feinaaa!!

* Sara, si t'ho dic jo sempre carinyo, a tu se te'n va molt, però m'encanta xD Muaks! Girl Poweeer foreverrr!