07 de maig 2006

El portal

Pot ser que d'aquí un temps (llarg) em torni a mudar per 8ena o 9ena vegada ( he perdut ja el compte exacte...). I avui estirada, estava pensant en la vida que he portat en aquesta casa, sí, perquè li he agafat carinyo....I al final pensant, doncs se m'ha passat pel cap EL MEU PORTAL.
És curiós, te més història el portal d'abaix que la meva pròpia habitació.
Aquest portal m'ha vist riure, m'ha vist plorar, esperar, ha vist les meves parelles (formals i no formals), moments dolços i pasionals, m'ha vist discutir, també tancar la porta i quedar-me allà darrera dreta desitjant que aquell moment anterior no s'haguès acabat mai...m'ha vist creixer i canviar, m'ha vist arribar a ser el que sóc ara, i el camí que he fet per arribar-hi....
Aix... si les parets o la porta poguessin parlar....(si poguessin parlar no haurien vist ni la meitat xD) però , com no és així, i no ho poden fer, guardarán bé tots el secrets i els records que s'hi amaguen en ell, fins que la seva existència acabi....i se'ls endugui...
(PD: Algú, aquest divendres, va fer que és dibuixés un somriure ben gran al meu rostre) ; )

7 comentaris:

Anònim ha dit...

És cert...si les parets parlessin....ejejej És veritat que els portals són els que ens veuen més: on nem, d¡on venim, com arribem, amb ki... Que bonic

Anònim ha dit...

Nena, si el teu portal parlés, ell també escriuria el seu propi blog... xD

Anònim ha dit...

K romàntic, escriu un llibre: "Mi portal y yo, experiencias compartidas". Segur que seria Best-Seller jajaj ni k sigui pel morbo de lo que has arribat a fer allà.. XD Apa nena, un kiss PD: M'has deixat tirat al berenar ¬¬, aquesta no te la perdono... XD

Anònim ha dit...

Tu tranquil·la, que segur que el portal de la casa on vagis a parar tampoc parlarà i podrà dur a terme perfectament la mateixa funció... jajaja xD Un petonet, maca! ;)

Anònim ha dit...

... Uff és que UN PORTAL = UNA HISTÒRIA... xDDD

Anònim ha dit...

"05 mayo Los cambios Joder....quiero decir repámpanos! Estoy en clase ahora mismo y acabo de escribir un texto sobre los cambios, pero se me ha colgado el ordenador y voy a tener que pensar otra vez en lo que tenía en mente. Creo que decía así: Los cambios son totalmente fundamentales, son la evolución del niño al hombre, el progreso del principiante al experto... No hay nada que no cambie. La estabilidad es complicada de encontrar. Así funciona la vida, es un cúmulo de variaciones sucesivas en distintas etapas. Se que el tema de los cambios abarca un inmenso abanicos de ideas que te vienen a la cabeza que provienen de distintas experiencias de la vida de cada uno. Hay cambios para mejor, para peor, para "aparentemente" peor pero a la larga mejor.... No se si me explico los cambios generalmente son buenos y los que parecen malos en realidad son fruto del destino "escrito" y suceden porque tienen que suceder, por el bien de uno mismo. Por el mañana. Bueno, voy a dejar de escribir porque dentro de poco se termina la clase y tengo muiedo que se cuelgue otra vez la pagina y se borre todo lo escrito. Espero comentarios eh!" Por Iñaki

Anònim ha dit...

Weno... En fi si el teu portal parlessi diria ¡¡¡Woaauu!!! jaja XD. La veritat ès que el portal ès com un diari sap tot peró no diu res, i on pots fer de tot!!! XD