08 de maig 2006

Normal

¿Normal?

No m'agrada gens aquesta paraula!! Què és normal?? On están els límits de lo normal i no-normal?? Qui ho decideix i amb quin criteri es pensa que ho pot decidir??Que s'enten per normal??Dons avui parlant amb una noia (que per cert m'ha crispat els nervis) diria que la definició que m'ha donat de normal s'aproximava al concepte de tot allò que segueix un prototip de ciutadà perfecte establert per la societat i sotmès a ell, cmplint així un paper predefinit depenent de si has nascut home o dona, ric o pobre, blanc o tuticolori...etc.Llavors vist el vist Home Nrmal = Machito que és baralla per demostrar la seva força, heterosexual, ben colocat, que treballi,que té una dona a casa i un munt de fills per donar constància de la seva hiper heterosexualitat....ejem i moltes altres coses que no seguiré esmentant que sino faré una llista kilomètrica.I si tens el gust de ser Dona Normal = Amb fills que cuida d'ells, que treballa, que fa les tasques de casa i va de putu cul per tot, i a sobre li té el sopar fet al maridet i li fa un massatge perquè pobre...està cansat...¬¬' Aviam ...però a quin segle estem????!!És a dir que si tothom la majoria es tira pel balcó, apa tots pel balcó i això es lo normal oi?? I per acabar d'arrodonir em deixa anar : és normal que ningú sapiga res sobre el sexe entre dones ni de les prevencions! I crackkkkkkkkk!! si si Crackkkkkkk!! xDD QUE ÉS NORMAL???Doncs aviam...depèn com ho mirem ....clar que és normal , amb aquesta societat que hi ha...que ni tan sols es molesten en donar mínima informació ( ara de prevencions de sexe heterosexual tota la que vulguis i més) i a més és bastant TRIST que pensin que àixò es lo normal , i donin per suposat que tothom és aquest tipus de ciutadà heterosexual perfecte.Dons perdona però NO!! No n'em bé !! xD I bueno deixo la parrafada ...que m'estic estressant i tot xDAvui estic en plan reivindicatiu.Poc a poc...n'em fent caminet...jejeje

(Estat del dia: I'm thinking about you, and you about her )

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Creure que hi ha persones o fets normals i no normals és creure que només hi ha una forma d'actuar, de ser i de viure. Ki determina el que és normal i el que no? en el fons la normalitat i la no normalitat esdevé criteri de cada persona tot i q sa de saber respectar altres criteris. tot i axi tmb ia fets que es consideren anormals per, gairebé, la totalitat de la població, i trobo que és així com ha de ser, com es el fet de matar, però no crec que es pugui comparar la mort amb l'homosexualitat.

Anònim ha dit...

Normal és tot, jo, per exemple sóc normal...i que no em canviïn! ;-)

Anònim ha dit...

tota la raoo!!

Anònim ha dit...

Normal es actuar com tu ets, sense
canviar el teu comportamente per c
ap motiu, encara que siguis la persona més excentrica del mon, si et comportes com tu ets, ets normal!!! Y bé nena, si no t'agrada ser normal, a partir d'ara et dire anormal, millor, oi?? :D

Anònim ha dit...

La normalitat és subjectiva. Com tú, com jo, com la noia hipernormal amb qui has parlat..., la gràcia està en ser tú qui regeix el teu propi criteri. La normalitat estipulada, imposada o estandaritzada és una eina més per manipular a les masses. Un opiaci per als canvis. Una anormal molt normal.

Anònim ha dit...

Normal és allò que s'ajusta a la norma. I tenint en compte que les normes d'aquesta societat competeixen a veure quina és més estúpida, jo em defineixo com una persona absolutament ANORMAL. I veig que tu també vas per aquest camí ;) Les normes estan per trencar-les, ja ho saps, igual que la vida és per a viure-la i per no deixar que et reprimeixin totes les coses bones que pots aportar... com ara estimar a qui vulguis, com vulguis, quan vulguis. A poc a poc... estem canviant el món. Un petó, activista! ;)

Anònim ha dit...

Despres de coneixer molta gent al
llarg de la meva vida, no he conegu
t a ningu "normal", t'ho asseguro.
I procuro utilitzar la paraula "h
abitual" per a designar a lo que la
gent es refereix per "normal". que
et sembla?

Anònim ha dit...

Hi ha molta gent que lluita cada d
ia per trencar akets eskemes de don
a i home "normal". Benvinguda al c
lub de los Anormales xD Es bo que
gent nova si vagi afegint al club :
P

Anònim ha dit...

Ai cosina... afortunadament tu no ets gens normal! xD Bé, ara serios, es pot decidir qui és normal de manera subjectiva però no s'hauria d'imposar el teu criteri a la gent que t'envolta, tot i que hi ha molta gent que es deixa imposar... Però bé, això és el tema de la influència externa i la manipulació, ja escriuràs un altre post d'això xD. Cosí gens inspirat i pressionat a escriure XD

Anònim ha dit...

Maaaare de Déu... Jo sempre que he seguit la normalitat imposada pels que m'envolten he estat la tia més trista vista mai... Quan ja em van acceptar... Millor dit em van incorpora com sóc a la seva "normalitat"... Sóc molt millor i estic molt, molt feliç... Deduïm d'aquí que la normalitat no existeix. (La noia aquesta amb qui has parlat té amics?) Salut i reivindicació! xDDD

Anònim ha dit...

Ui!Doncs d'aquestes persones que c
reue en la "normalitata general" de les persones n'hi ha tantes...és una llàstima que ens importin més aquestes coses de les persones que no pas el que pensen o senten, és evident que no anem bé!Però bueno, espero que poc a poc la "normalitat "es vagi transformant en diversitat...Res d'encrispar-se, que ens queda molta feina per canviar el món!;P

Anònim ha dit...

yeah Aina!! i que no et canviin, clar que si! ;) Muaaaaaaaaa i ànimsssssss maca!

Anònim ha dit...

Normal es un concepto que quiza no
s hayamos inventado para poder
simplificar las cosas y esquivar nu
estro medio a lo diferente, a lo de
sonocido

Anònim ha dit...

Hola ets la Maria que va fer una v
isiteta al meu bloc no? Encantat! I perdò pel retard! Et deixo el meu mail per si vols posar-te en contacte en mi, d'acord? Besadetes i felicitats pel bloc!

Anònim ha dit...

Un barco no debería navegar con una sola ancla, ni la vida con una sola esperanza.

Anònim ha dit...

normal es sinonim de conformisme.

Anònim ha dit...

¿Qui és diu Maria?¿Et dius Maria words? xDD Salut!

Anònim ha dit...

Jajaja yaki!!no, no em dic Maria e
ncara!xD...crec que s'ha confos jej
eje Muaaaaaa

Anònim ha dit...

Doncs res, em sembla una mica patètic que hagi de dir això però m'agradaria dir que aquest no és un espai per solucionar problemes del tipus personals, que això es pot fer en altres moments o en altres llocs més adients, i dir tambè que m'agradaria que no es faltés el respecte tant a mi com a qualsevol altre. Queda dit,suposu que és raonable el que dic. Petons words

Anònim ha dit...

No m'agrada la paraula normal o anormal ,desgraciadament aixo és el qual ens trobem cada dia . No és pot canviar als sers humans i menys per una educacio que han tingut (la família no la esculls et toca ...és diferent amb els amics. És dificil canviar la societat , no és bo imposar però tampoc que et imposin , són moltes coses que diria sobre aquest tema però que prefereixo la paraula naturalitat i és per aixo per el qual és te que lluitar . QUE DIFICIL CANVIA LA SOCIETAT I QUE INJUSTA ÉS A VEGADES... :)