29 de maig 2006

Thor i Poker


I avui us presento a dos "petits" personatges que invadeixen el meu sofà cada dia.El thor (el gat) que el dia 7 de juny fará 1 anyet!! va ser recollit pel Poker (el seu germà gran) quan se suposa que tenia al voltant d'1 meset al carrer. El Poker, el va agafar amb la boca, amb ansies de menjarse'l, però el pobre és tan bo i tan inocent que es va buscar la pèrdua del títol d'amo de la casa i el va portar a mans meves. El thor, és bastant estúpid, (snif snif) a la que em veu surt corrents( perquè sempre l'estic abraçant i no li agrada) i te l'extranya mania de mentre veu aigua, amb la pota li va donant copets al platet (ves a saber perquè, potser li agraden les ones que fa....), a més no s'enfila a més d'1 metre d'alçada i a cap lloc que doni a l'exterior, de fet, crec que això de l'equilibri no és lo seu...fa poc el vaig trobar fent equilibris a l'ampit de la meva casi inexistent finestra, i no se'n sortia gaire bé el pobre. I ara , està en "la edad del pavo" i com a bon "macho" que ha de ser perquè així ho diu la societat, ha començat a marcar territori i es va pixant!!! Vaig consultar al veterinari...i l'haurem de castrar pobre...que malament em sentiré! Total que a casa ara li diuen Castrati ¬¬' I per acabar, com que quan el porto al veterinari no m'agrada portar-lo tancat ( a part de que pesa) , li vaig comprar una corretja, per treure'l a passejar , però fins ara l'únic que he aconseguit és que quan li poso, s'estira panxa enlaire i fa "monades" i miaus xD I el poker, va arribar a casa un bon dia ( no diré com que la vida sentimental de ma mare és molt llarga...) i està sonat. És el rei de la casa, si no fos perquè no en sap, menjaria tambè a una cadira amb nosaltres. Te la mania de mossegar els peus als individus que entren per la meva porta de casa, i quan em toca passejar-lo diria pràcticament que em passeja ell a mi, i vaig volant pel carrer. És taaaaaaann mimos que és pesat!! i a més deixa anar enormes boles de pèl!
( PD: Perfect day)

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Pro kins animalons mes wapuuuuuuuu
us!!!

Anònim ha dit...

jaajja q waiii! joo soc un xai sal
vatge!! pro si vols tmb puc ser mas
cota teva xDD

Anònim ha dit...

No el capiiiiiss!!!! Pobret!!! No
sou conscients del que feu :_( Sa
luda al poquer de part meva, que fa
temps que no parlem XD jeje ^^

Anònim ha dit...

Macus i macus. Jo també visc en una bola de pel...amb l'avinentesa que el gos no pot veure les gates....Així que un a dins i a fora les gates a fora i a dins...

Anònim ha dit...

Uiiiiix kins bixus mes moNuuus ^^
aixo si, son molt especials... un g
at k no senfila, un gos k tolera el
s gats... una mestresa k paseja un
gat am corretja... aixo si, jo vul
l veurels... ^^

Anònim ha dit...

Que monos!M'encanten els animals!I
aquests dos ninotets teus són preciosos...el meu gos també es creu l'amo de casa i no se li pot dir que no a res, quan més vell es torna pitjor!jeje!Cuida'ls bé que són més bons que les persones!

Anònim ha dit...

M'encanten els animals! Més els gossos qu els gats, tot s'ha de dir! Viuria envoltada de gossos. Muaaak, feliç per teu dia perfecte

Anònim ha dit...

Uala... Jo vaig tenir a casa meva
1 mes una gossa i ja em volia morir... Mira que són macos i que m'agraden els animals... Però sota el mateix sostre poden amb la meva paciència...

Anònim ha dit...

nuestros animales suelen tener his
torias curiosisimas.

Anònim ha dit...

Jejejeje realmente monos... sobre
todo el perro... me gustan mucho más que los gatos Un saludo!

Anònim ha dit...

els gats em fan por però em sembla que amb el teu Thor ens cauríem bé. Ah! i per favor, explica-li que encara la societat ho marqui, no cal que sigui un "macho iberico", que sigui com ell vulgui i serà més feliç

Anònim ha dit...

Jeje jo al meu album també tinc una foto d'aquestes que desmenteixen la rivalitat gat-gos, o en el meu cas gat-hamster.La meva gata de tonta no en té un pel i també la vam haver d'esterilitzar..aquests bitxus, es mereixen un monument, o un post, et donen de tot i et demanen ben poc, menjar i aigua, i una passejadeta si és gos.

Anònim ha dit...

no el capis, pobret! A mi em fa ma
ssa cosa capar el sr. Gat, i tot i
que a l'ivern no para de miolar, ja
s'hi acostuma... Tots els veterinaris diuen el mateix, però a mi, em fa cosa.. I ara que ho penso, li compraré una corretja també!