27 de maig 2006

Teva


Toca'm i dona'm el calor acollidor que desprenen les teves mans.
Mira'm i desfes-me amb la teva sincera i inquietant mirada.
Acaricia'm i posa'm amb el teu alè, la pell de gallina.
Recita'm i diga'm a cau d'orella mots prohibits que no es pugui endur el vent.
Toca'm , mira'm, acaricia'm, recita'm...o fes de mi el que vulguis,
perquè des del moment en que es van creuar les nostres vides,
el meu cor, les meves paraules, la meva mirada, les meves caricies,
la meva ànima i la meva vida sencera...son teus, jo soc teva.
I vull perdre'm en la inmensitat del mar dels teus ulls.
I vull ballar al compàs de les teves passes...
i seguir el teu camí, el meu camí, ara, el nostre camí.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Déu meu no he pogut començar millor el dit que llegin-te... xD

Anònim ha dit...

Ostres que bonic! Que boniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic! Jo tb he començat bé el dia així! Estic molt contenta que estiguis mb amb ella! Se't veu feliç Un petonaaaaaaàs

Anònim ha dit...

senzillament genial... Espero que
duri molt aquesta màgia que hus envolta, que ja hus tocava ser feliç a les dues!!! Fins aviat! ;)

Anònim ha dit...

Oix oix oix! Kuanto amore in the a
ir! xD espero k sigueu felices les
2, i... nuxe k mes pusarte...... així k... adew... ja ens veurem dema... i a mes... mstas stresant pl msn... xD Kisses

Anònim ha dit...

Jajajaja m'havia despertat i ja no
podia dormir més... Però després a les 10 m'ha tornat la son... Ainsss xDD jajaja

Anònim ha dit...

Amor!!! Definición de amor? Muy difícil. Encontar el amor de tu vida? Misión imposible (XD). Por lo cual podemos decir que en el juego o mundo del amor nada es para siempre y no todo es color de rosas, pero esas son las normas del amor y no por eso no hemos de desistir de él. El amor a veces es muy cruel y nos hace daño, pero no por ello dejaré de creer en él por que cada persona es un mundo nuevo que me enseña cosas nuevas, experiencias y lo más importante se que aunque la relación acabe me quedará el recuerdo de nuestros mejores momentos; Recuerdos a los cuales me aferraré cuando sienta que el mundo no tiene sentido y gracias a ellos pueda seguir adelante ya sean malos o buenos ya que de los dos aprendes. Por ultimo me gustaría decir que en una relación no se puede ir mirando siempre al futuro ya que no sabes que pasara, por lo cual, solo te queda el presente. Asi que vivelo intensamnete jeje, ha rimado).

Anònim ha dit...

Disfruta de cada moment com si fos
l'únic. Veu-te-la tota, per tenir sempre la mateixa sed i tornar-te-la a veure. ;-)

Anònim ha dit...

si, ja sé que l'amor és entrega total però...no estic d'acord amb aquesta sensació que descriurs , ningú pertany a ningú i per tant, per molt que estimis a algú no has de deixar mai que facin amb tu el que vulguin!jejej! No sé, és el meu punt de vista, crec que una entrega total tampoc és el més saludable...

Anònim ha dit...

espero que tingueu moltíssima sort i que continueu així d'enamorades! Quina enveja (sana)

Anònim ha dit...

Ojala el vostre camí juntes mai tingui creus que els separin..solament camins paral·lels..sort..a i un petó de ...Noc_

Anònim ha dit...

mmmmmm m'alegro q us hagueu trobat que el vostre camí estigui ple de bons moments cuideu-vos!