22 de maig 2006

You


Un paisatge obscur, abrumador.
Perduda en una inmensitat ofegadora,
Una inquietud i malestar angoixant.
la complexitat del camins tancats
i girant, girant sense avançar...
girant sobre la mateixa base.
M'aturo, i veig un raig lluent de claror,
cegadora, temptadora,encisadora...
Em dona la mà, m'abraça.
Silencis estraordinàriament acollidors,
on les paraules estan de més.
Tot desapareix,
transmet una pau impresionant,
uns somriures sincers,
i es crea un món paral.lel,
on no existeix temps, ni espai, ni res,
només nosaltres.
I tot, TOT, torna a tenir sentit,
ELLA li dona sentit.

Now,my life is you,
you are the most important person for me
.

16 comentaris:

Anònim ha dit...

JooOo! K rumantik! Jo tmB vull una
miketaa!!! :_( bueno ja miraRem k
fem ^^ Un petunet cuxineta i segue
ix així de feliç k mola mOl!

Anònim ha dit...

Quina felicitat que desprenen aque
stes paraules. Estic molt content
a per tu. Muaaaaaaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

ostia ke buniiiiiik ^^ jo també vull ke meskriguis algu, enkara que sigui tirant-me merda, pero segur que et queda genial :D

Anònim ha dit...

molt bonic... m'alegro per
vosaltres dues... Cuida't

Anònim ha dit...

Veig que ja és primavera a la "Words house"!!!

Anònim ha dit...

And you are the world for me, you
know. Ja no és només que em senti taaaan agraciada, tan agraida, tan feliç, tan especial, tan abrumada, tan estimada com perquè em miris als ulls com ho fas sinó que a més tinc una entrada meravellosa (com tot el que fas tu, fins i tot espaxurrar el gat) al teu bloc. Què més puc dir que els teus suspirs en forma de poesia no hagin dit ja? Només et puc somriure, i esperar que captis en els meus ulls l'alegria, la felicitat, l'esperança, la complicitat, la simplicitat, i el mar que brama dins meu quan te veig, això només als meus ulls (tinc uns ulls xerrameques, com jo :)). Només vull abraçarte nina, bona nit! Noe, :) :) :) :)

Anònim ha dit...

i molt maca la foto!!!

Anònim ha dit...

...i a mi m'encanten els teus poem
es en català, ha, ha, ha

Anònim ha dit...

Uo! Tia per uns moments m'han bril
lat els ulls i tot!!!!!!!!!!!!!!!!

Jops que maco estimar així, eh! Aiiins... :) Me encanta(s), ;)

Anònim ha dit...

Friend que sepas que te ha quedado
genial!!! Y espero que tú y la musa de tu inspiración, continuéis por mucho más tiempo. Ya que te lo mereces. Además el amor y la felicidad te sientan muy bien (jeje).

Anònim ha dit...

OHH!!! q bunik kes lamooorr aiixxx
Esperu q us vagi genial!! pq us
u mereixeu!

Anònim ha dit...

el blanc conté tots els colors, el negre és l'absència de colors... jo em sento negre

Anònim ha dit...

amor amor!!!

Anònim ha dit...

ais.. ke bonito es el amorrrrrrrrr
:) muaaaaaaaaaaaaa :)

Anònim ha dit...

quan les paraules estan de mes entren les carícies a l'acció, petons mil!...Noc_

Anònim ha dit...

Ei guapixima! Que moltes gràcies pel mis! Ahir se't va trobar a faltar... dijous k ve si k no falles nop? Petunets sexyyy!