15 de juny 2006

Gotas



Gotas , una, y después otra…
ondas que agitan el fondo,
y crean circunferencias,
fuertes,persistentes, sin apenas ningún margen,

que se extienden

que se ensanchan

que no se detienen

que recorren cada parte del vacío, de la nada.

Una y otra vez..
sin tiempo, ni espacio, ni descanso,
gotas...una detrás de otra...

que aumentan su volumen

que se llevan el oxígeno

que no te dejan respirar

que se ahogan los silencios, y el eco de la eternidad.

Gotas...

[[Vet aquí un post-paranoia fet en un moment down aquesta tarda...amb el meu pèssim i humil castellà xD ]]

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Moment down? Ja t'has animat nO? ^
^ Ara mateix et veig alegre xD El
teu "pèsim i humil" castellà dóna per molt! M'ha agradat ;)

Anònim ha dit...

Ets una mentidera, pel msn no esta
s trista xDDDDDDDD

Anònim ha dit...

Jajaja pedro! esque quan he escrit
el post eren les 7 de la tarda i d
es d'aquell moment fins ara doncs h
an passat coses que m'han alegrat ;
)

Anònim ha dit...

no es malo tu castellano, se entie
nde entero y no suena catalanizado.
cuidado que las ondas no frenadas
se transforman en tsunamis

Anònim ha dit...

Gotas, gotas ... Los problemas en
nuestra vida nunca faltan (incluso
llegan a ser como un miembro de la
família, XD), pero lo importante es saber como reaccionar delante de ellos y resoverlos.

Anònim ha dit...

Tia, m'ha sonat tan químic el post. Déu meu... Tot i els deliris d'estudiar em quedo, si em permets, amb: " [...]Una y otra vez sin tiempo, ni espacio, ni descanso, gotas...una detrás de otra[...]" Crec que l'has clavat... ^^ Salut!

Anònim ha dit...

Excuses excuses!!!! XDDD El diume
nge a montmeló lelelele

Anònim ha dit...

nina... a io m'ha transmes! semp
re m'ha agradat molt la imatge de l
a goteta creant 'circumferencias inscritas concéntricas'... de fet, tenc varis escrits on surt aquesta imatge... un beset!! P.D: per cert... de moments down, els mínims!! els justos i necessaris per adonarte'n, quan estás up, de que estás up... de que ho sapigues valorar! un petonas! ^^

Anònim ha dit...

Todos los triunfos nacen cuando no
s atrevemos a comenzar.

Anònim ha dit...

Doncs no trobo pas que el teu castellà sigui pèssim!Trist però maco l'escrit, m'agrada!Ànims!

Anònim ha dit...

Gotes que acaben en res... barrej
ant-se amb mil d'elles per formar l
'aigua... M'ha encantat!! uf! :D