21 de juny 2006

happy

Sí, això d'aquí d'alt és una noteta de mun tiet,amb instrucions, que ha marxat de viatge 10 dies i me quedat "a càrrec" de la seva caseta i els bixus, que no son pocs!! que si peixos, que si gossa, que si tortuga...jajaj cada matí tot un ritual per alimentar-los a tots!! i no ens oblidem de la seva terrassa plena de plantes, que sembla una selva, i si existeix algun personatge diví li demano que no plogui massa durant aquest dies, que després em toca netejar-les i buidar-les d'aigua xD

I això altre és el dinar de la tortuga russa de terra, anomenada Riku!! que per cert, ahir arribo, i no la trobava!! casi m'agafa algo quan em truca el meu tiet i em diu: com està la Riku?? i jo...em....estar, està...on no tinc ni idea...xDDD però tot s'ha solucionat quan li he fotut aquest plat que m'ha portat 20 minuts preparar i que la tia quan l'ha vist a sortit "corrents" (dintre de ses posilibitats ) i en dos minuts ja no quedava ni el color del plat XD!
I......demà acabo els examenssssssssssssss!! siiiii!!! ufff...quines ganes , una semana més així i deixo d'existir!!xD I quan acabi segurament com estaré més avorrida , escriure més pel bloc :P

[[I feliç, feliç,feliç....gràcies a tu :) Je t'aime :) aix...que tonta estic. ]]

11 comentaris:

Anònim ha dit...

woooooo mira que beee ara seras ja
rdinera i cuidadora professional da
nimaloons jajajaja pregarem pq no
plogui va... esperu q et vagin be
els ultims examens i molta sort en
tot wapa!! un petooo

Anònim ha dit...

wow. Diga-lis als bitxos que t'aju
din a estudiar. T'agraden els ani
mals? a mi em deixen amb aquest bes
tiari i no se que ferne :P! engin
y, memòria i vista als exàmens

Words ha dit...

Xavi--> M'agraden, però les tortugues i coses així les prefereixo a casa dels altres, que s'ha de netejar massa i son molt marranes XDDD Prefereixo gats i gossos, etc. Mua

Anònim ha dit...

Mare meva, jo he pasat una setmana
amb 5 gats i un gos i vaig acabar.
..encara no se ni com vaig acabar.
Tranki pels examens, segur que t'en surts molt bé. Molts ànims i uns quants petonets ben dolços.

Anònim ha dit...

Ja se'n fia de tu el teu tiet? A
mi besties per cuidar no me les dei
xarien mai... uf... ja pots vigila
r amb aquesta tortuga que cara de t
enir molts amics no en fa... Ens
veiem! :P

Words ha dit...

Yaki---> que vols dir si se'n f
iaaa??? si soc bona nena jo...jejeje ja li he fet més d'un cop i de moment tots em sortit vius de l'experiencia xD . Claire---> Merci pels ànims :) de moment estic rebent bones noticies :)

Anònim ha dit...

Que el tete se n'ha anat de viatge eee!! Quina barra, jo també vull :( xDD Ai, cuxineta, a mi el que em farien por serien les plantes xDD en té moltes i de molt rares, compte que un ocell no es dediqui a trencar-les! ni cucs, ni caragols... xD I lo dels exàmens... ja s'han acabat nena! veus? tot acaba passant ^^ PD: records per la gosseta i el tiet quan arribi (K)

Anònim ha dit...

Ostres, doncs quan piri de vacances ja et cridaré perquè vinguis a cuidar a la meva gossa :P Per cert, felicitats per haver acabat els examens!! (Si, haver acabat perquè avui ja és dia 23, i el demà del teu bloc era el dia 22)

Anònim ha dit...

Jo vull ser tortuga perquè em tallis el tomaquet!! Jajajaja... No és que m'agradin gaire, de fet gens, però tenint en compte la tirría que els hi tens tu, ha de ser un honor que em tallis el tomàquet, jajajaja! El que no has dit, i crec que no és tan VIP com per no dir-ho, es que la tortuga, al primer moment, la van anomenar MonCa, per Montserrat Caballé, i que després li va canviar pel nom d'algun bitxo estrany de series de manga (vaig molt pegada...xD), jajaja... Pero el que sí voldria ser és gossa, ja sabem, ajajaja (aunque con lo perra que sooooy!). Estic dels putus nervis pk acabo de fer una part de l'examen i ara em falta l'oral, quina vida més cruel!!

Anònim ha dit...

Jo també t'estimo carinyo :)

Anònim ha dit...

que tortuguita tan simpática!