09 d’agost 2006

Sorpresa

Avui m’he aixecat dos cops. He passat mala nit, com sempre últimament. Me llevat he esmorzat i he tornat al llit. I de cop el timbre m’ha despertat. Ma mare ha anat a obrir , i m’ha portat un paquet al llit. I llavors ho he vist. La Yaki!. La setmana passada m’ho va dir, però si he de ser sincera no m’ho vaig creure. La gent diu les coses i no les fa moltes vegades. Però ja he comprovat que ella si.Parlant pel msn no se com vam arribar al punt, després de parlar de parides varies i riure com una descosida, a les coses que col·leccionàvem. I llavors li vaig dir:

Words: Jo col·lecciono boles, d’aquelles de cristall que per dins tenen neu.

Yaki: jajajajajaja (sempre riu, és molt riallera) xDD m’has deixa’t parada.

Words: xD si si

Yaki: i d’on et ve això?

Words: de petita, quan tenia 8 anys, el pare noel me’n va portar una, i em va agradar tan que la portava a tots llocs. L’any següent també me’n va portar un altre, i des de llavors que me’n que tinc aquesta mania de col·leccionar-les. Ja en tinc 79 ( aprox.)

No se exactament si va anar així, però s’acosta al que vam parlar. I llavors ella em va dir que me’n enviaria una i em va demanar la direcció. Vaig pensar que no ho faria, de veritat. Però m’ha ben sorprès. I avui he rebut una paquet de la Seu, amb una bola, de dos ovelletes, ben maques, una li està tallant el cabell a l’altre. Quan l’he vist he fet associació d’idees, perquè es una imatge graciosa, com ella , que sempre em fa riure, i a més, el voltant el te verd, i això em recorda a la muntanya, i m’imagino a ella, allà, a la Seu. No em trobava massa bé, però m’has alegrat el dia amb un petit detall. Gràcies Yaki. i ara no és la Words la que et parla ;) :)

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei què bé! Quin detallàs!!! Saps que hi ha molta gent que no entèn aquesta passió per les boles amb neu a dins? El meu company no entèn que m'agradin molt, però sí, des de que vaig descobrir una que tenia el meu avi on es veia la verge del Pilar amb l'esglèsia de Saragossa al darrera. Cada cop que anava a casa els avis m'hi passava hores fent nevar a Saragossa! Des de llavors que m'agraden, tot i que no en tinc cap ni una a casa. Algun dia hauré de posar remei a aquesta absència.

Anònim ha dit...

Wow! Està be això de col·leccionar trossets de muntanya, així a l'estiu estàs més fresqueta. Jo sóc més primitiu i col·lecciono postals :P!

Words ha dit...

* Frederic! I tant! quants com han
rigut de mi per col.lecionar bolet
es! ho troben infantil..però mira, a mi m'agraden i ja vaig camí de 80! xDDD a aquest pas quan tingui 60 anys tindré una habitació plena! xD

*Xavi! Això de les postals ho fa ma mare tambè! No només de muntanya, tambè de mar, de cel, d'aigua..de tot! :)

Anònim ha dit...

Que fácil es hacer feliz a alguien, :)

Anònim ha dit...

Quin detallet més maco!! Aquests son els detallets que més alegren quant estas trist :-)

Anònim ha dit...

un aplaudiment per la Yaki!!!!

Anònim ha dit...

Ostres quin detall!! Jo també conec a una persona que fa colecció d'aquestes boles, així que no deu ser tant raro, no? Petonets!

Anònim ha dit...

M'has acompanyat l'insomni... Gràcies.

Words ha dit...

*Maria, doncs si, a vegades els petits detalls son el que fan més feliç a la gent! ;)

*DooMMaster!Quan estas tris i quan no tambè :)

* Mery Cherry, oi tant, una onada d'aplaudiments!! * Aliiasa, hi ha gent per tot! per sort!

*Liendre! Ostres doncs estem en situacions semblants! Me'n alegro que t'hagi fet companyia :) Una abraçada!