11 d’agost 2006

MeMe

Bé, no acostumo a fer cadenes mai, però això m'ho ha passat la Yaki, i nem per feina a demostrar el meu frikisme, perquè poso en dubte que ho sigui més que ella :PI li passo al meu cosí Ich.

Les tres coses que faries si fossis milionari:

- Solucionar-li la vida a ma mare
- Comprar-me més llibres de lectura ( Osti! que són molt cars per una pobre estudiant! xD)
- Adoptar una nena xina ( que ho faré igualment ( o això espero) però hauré de vendre els meus ronyons i els del meu gat posiblement)

Les tres coses que diries en veu alta si sabessis que ningú et recriminarà o contradirà:

- Em fa por..
- La paraula Arbre prové d'algun mico que va deixar anar un bon dia U-U-ARBRE! I ara em evolucionat ( a vegades ho dubto) i només diem Arbre! xDDD (paranoies de mitjanit..)
- L'estimo, ens estimem, així, sense més explicacions, sense més preàmbuls, ni mals de caps, ni pors a rebutjos.-
Afegeixo una quarta que em trec de la butxaca:
Aquells supositoris que em volieu posar...els vagi tirar daltabaix quan us vau girar! xDDD

Les tres coses que canviaries de la teva vida, de tu mateix:

- El segon dit de cada peu ( l'estil ETE no em va...¬¬')
- La timidesa
- El cap! El vull tornar perquè a ma mare la van enganyar i aquest no em funciona massa be!

Les tres coses que canviaries del teu voltant:

- El masclisme i sexisme
- L'avaricia i l'egoisme
- Els mobles de l'habitació! que estic avorrida de veure'ls al mateix lloc però estan empotrats!
- Afegeixo una quarta que em trec de la butxaca: La ciutat, fora contaminació, tots en bici, despullats, en cabanes i a fer foc amb els tronquets! xD

Les tres coses que voldries que et passessin abans de morir

-Anar a l'òpera
- Adoptar-
-Una vida de moments amb tu. :)

I colorín colorado, mi MeMe ya está acabado! Avui he fet un " Bizcocho " per primer cop i no em puc queixar de com m'ha sortit!!! :) :) :)Bona Nit a Tothom!!!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Em sap greu ser-ne la indirectamen
t culpable... jeje... això toca! :p

Anònim ha dit...

^^ jajajaja ets increible! xD

Anònim ha dit...

Quines veritats que dius!

Anònim ha dit...

La qüestió del supositori hem sembla molt lloable i honrosa...;-)

Anònim ha dit...

Ui ui, aquí jo he vist colades dues coses com a una ... :P! boníssim lo del mico. Per cert, si mai vas a Viena, la opera pot costarte 5 euros. I lo de la bici em sembla mes o menys be, però cal anar en boles??? No vaig depilat xo fa fred!