21 de setembre 2006

Buffy

Hi ha una cosa molt important que forma part de mi i encara no he anomenat al bloc.Ella. BUFFY CAZAVAMPIROS. ( si si Abril p. I'm a very freak person :p) Fa tans anys que ho mirooooo! M'enrecordo que ho feien als estius i jo estava al poble, i tornava sempre abans ( a les 8) per veure-ho!I ara doncs tinc alguna cosa semblant a un santuari de culte a la divinitat Sarah Michelle Gellar xD a la meva habitació. Està plena de fotos i posters i retalls...i no només això.! També tinc els comics,els pocs llibres que estan traduits, l'anell que ella porta a la serie, i els DVD's que tot just començo a col.lecionar!! :)Doncs be, això és algo no profund, que ara mateix m'he tret de la màniga, perquè em posaria parlar d'altres coses que sento, però no ho faig per no fer-me monotoma.Així doncs, que tingueu tots/es molt bona nit i un bon dia demà!! Que ja es divendres i per alguns/es es festeta de tres diessssss!! :)



6 comentaris:

Anònim ha dit...

entra dins d'aquestes series o cos
es que se que existeixen xo que mai
he fet o vist, com els sudokus.

Anònim ha dit...

a mi m passa el mateix però amb la sèrie de Stargate xDD (és una mica més frik)

Anònim ha dit...

I despres se suposa que jo he de s
er una persona poc celosa eh? Vaja
tela... no només ets acosada per la gossa lesbiana del teu tiet, si no que a sobre li tires les claçes al poster, aix aix aix...JAjajajajjaja T'estimo carinyo!

Anònim ha dit...

Doncs jo... No l'he vista mai! Ara
segur que estàs una mica contrariada del plan: com pot ser que no l'hagis vista mai? Doncs mira... un que té poc temps per descobrir coses noves... En fi... (Paro d'escriure que si no posaré més punts suspensius...)

Anònim ha dit...

No l'he vist mai la sèrie. Però si recordo en un post meu que parlava de sèries que tu diguessis alguna cosa sobre la Buffy. Hi ha una cosa que se'n diu afició però crec que tu has superat aquest nivell i ja és una religió, eh! Aiiiins El vicio xD jajaja Ja li diré a l'Astro a ver si volen formar parella... Posats a fer de la vida una sèrie... ;).

Words ha dit...

* Noe, vahhh ni la gossa lesbiana
del meu tiet , ni la buffy tenen re
s a fer,estic ja massa enamorada de
tu :P :)

* Maiagust ... ;)

*
Abril, jajaaa que fort, Capitán Astro+ Buffy...juajaja! * Xavi, jo tampoc faig sudokus maiiii!

* Adagio, Stargateeeeee jo tasmbé ho veiaaaaa! xDDD però no em mola tant com buffy :P words