23 de setembre 2006

De ser...


Tratando de ser ola,
de ser ventana...

7 comentaris:

Anònim ha dit...

tratando de ser ola para mecerte e
n tus momentos tristes, tratando de
ser ventana para enseñarte las estrellas las noches mas ocuras.

Words ha dit...

Xavi, Um..li dono un altre signifi
cat a la frase, el meu propi signif
icat. :)

Anònim ha dit...

ja m'ho suposo ;) aqui està una mica la gràcia de que tothom interpreti una mica com vulgui les frases no?

Words ha dit...

Doncs si, perque he de dir, que això que m'has posat m'ha molat i m'ha semblat optimista!!! :)

Anònim ha dit...

a mi tb em molaria si ho digués pensant en algú ;)! Però el fet de pensar-ho i no tenir a qui dir-ho es lleugerament depriment, lleugerament només.

Words ha dit...

Home xavi, pensa, que hi ha molta gent, que sense aquest "algú" no en sap dir d'aquestes paraules tan maques. A mi mateixa em passava! Així doncs podem considerar que estas fet un bon poeta d'amor! ;)

Anònim ha dit...

quin consol :P!