09 de setembre 2006

Vacances

Eiii !! Ja soc aquí altre cop! He marxat gairebe 4 dies al poble de muns tiets (pero sense ells), amb ella. Buf! han sigut meravellosos! com m'agrada la pudor a fems, la poca gent i botigues, caminar i anar a la piscina, o simplement estar-me al sofá a la nit menjar crispetes amb el balcó obert i sentint l'aire d'allà. I trencant una mica amb el que acostumo a fer, avui poso fotos que vam fer per allà!


De camí cap a un arbre!! La piscina del poble

El 1er ou que em surt tan maco! // Les nostres mans al gronxador

Que ma mare vegi que faig el llit!! // A la font de la prada


Les petjades nostres i d'un gos // Caps a la font de la prada! xD

Que maco oi? :)

PD: Yaki, volia actualitzar ahir però noem funcionava blocat! :P

PD2: Ja tinc el llibres.... no vulll tornarrrrrrrrrrr!

PD3: ja s'acosta...i se que et trobaré taaaaan a faltar!! :( T'estimo.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Em tenies en suspensió... xD Vaig arribar i em trobo que ree... Quin disgust, ^^... Cal dir el què penso o ja ho saps?, ;) Fins aviat fiera, :)

Anònim ha dit...

Me alegra saber que ya has vuelto!
Me alegro de que te lo hayas pasa
do bien y un consejo saca estas fot
os cuando tengas un bajon y veras c
omo los recuerdos te haran feliz.
PD: Yo tampoco quiero volver

Anònim ha dit...

no hi ha res com l'estrés i els fums de la ciutat, i tb hi tenim gronxadors! la questió es anar canviant entre ciutat i poble :P! per cert, què es això extrany al costat de l'ou? no consegueixo identificar-ho.

Words ha dit...

* Yaki, podia postejar ppero no po
sar les fotos! i llavors ho vaig de
ixar correr xD *Apolo, los recuer
dos ahora mismo me hacen llorar! xD
soc una figa!!juajaja

* Xavi, axiò tan extrany que veus, soc aquells pots d'arros que soc rodons i els fots al micro i en un minut estan fets sense cuinar! I es axiò bolcat boca abaix! jiji

Words ha dit...

PD: tinc teclat nou, no el domino
i intercanvio totes les lletres!!!
van massa suaussss!! xDD

Anònim ha dit...

Quin paisatge tant maco, Words