23 d’octubre 2006

Why?



Perquè ara mateix estic llegint Tirant Lo Blanc, i com m'avorreix no puc evitar despistar-me. Així que actualitzo i poso les fotos, que durant aquest cap de setmana he intentat actualitzar 3 cops i tots tres textos se m'han anat a la m**** !Perquè a més avui és l'aniversari de l'Apolo, i des d'aquí vull dir: moltes felicitatssssss, espero veure cada aniversari de la teva vida tan a d'aprop com aquest :)Perquè havia d'explicar, que dissabte a les 9 del matí vaig veure les tres bessones ( si, els caps de setmana quan em llevo d'hora em poso encara els dibuixos animats de vegades! no s'ha de perdre l'esperit infantil :P) en anglés!!! A tv3! que bo que bo, no només les azafates de l'avió de Girona no saben parlar català/castellà sinó que ara hauré de veure els dibuixos animats en anglés! on anirem a parar! xD que será de mi d'aquí 20 anys, que amb el meu nivell no arribaré ni a comprar un kiwi al mercat del centre! xD I perquè si, perquè tinc ganes de dir-te a tu que t'estimo molt i et trobo molt a faltar ( acaba la feina ja...:( ).Fotos vaaaaaaaaaaaan!:

5 comentaris:

Anònim ha dit...

xD Tirant Lo Blanc et ralle? Doncs
a mi em va agradar... No me'l tornaria a llegir peeeeerò... em va molar. :) Què vol dir RTW?

Anònim ha dit...

Muchas Gracias My BABY!!! I love
you!!! Mi niña créeme que nos quedan muchos cumpleaños, historias y aventuras por vivir y celebrar; por que nuestra amistad ni el tiempo la deteriora :) ;) Por cierto mi niña nosotros podemos, así que arriba que este año terminamos y pasamos limpios.

Anònim ha dit...

La feina ja està gairebé acabadeta amooooor! Jo tb te trobo molt a faltar, però ànims, que ja queda poc!! Guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! xD pd: vas veure les tres bessones en anglès pk deus tenir un televisor dual i li vas picar malament a la tecla, probably. a casa d'amics (jo la meva tele mai ha estat dual) sempre ho feiem... así he salio!! te quieroooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Jo un dia també les vai veure en anglès. Es veu que et posen un trosset en anglès i després (obviament, tan ràpid que parlen no t'enteres de res) et surt una pava explicant-ho, en anglès of course, però més així tipo nen-lerdo pk ho entengui tutom! ^^ Tirant Lo Blanc, trunyo for eva xDD Ai Apolo, felicitats... ;) PD: Que maques les fotoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos

Words ha dit...

* Abril, no tinc ni idea de qui és, deuria ser el nom d'algú, esque aix``o ho vam trobar escrit a terra ( com e indico..)

* Apolo, sure baby! we can ! :P XD

*Noe, nononono, és això que deia l'ich, que a més surt un tio i paren el capitol i ella l'explica en plan fent senyes per que els nens/es petits/es vagin pillan la historia.

* Ich, `siiiiii! jaja t'he pillat, tu tb veus les tres bessones en anglés a les 9 del matí dels dissabtes!!xDD