18 d’octubre 2006

Retorn

Ja sóc aquí!! oixxxxxx no vull no vull!! me'n vull tornar ara mateixxx!! Bueno actualització molt ràpida que vinc de la biblioteca i me'n vaig cap al metge!Próximament posaré fotossss del viatge, quan les passi al pc i ja de pas explicaré més extens perquè segurament tindré més temps que ara xD!Tot molt bé, molt bonic, molt verd i petit i sobretooooot molt d'amorr :) !!

Avui una bona dona de la tercera edat m'ha parat pel carrer amb un full d'aquells de propaganda, i em diu:

-Nena que tens un moment?

[Ii la words tota solidaria mira el full que realment cridava l'atenció, perquè posava: I porque pasa esto? I llavors hi havia una nena d'un país del 3er món amb cara de tristor i mig plorant. I clar, jo tota solidaria i innocent de la vida decideixo dedicar-li 2 minuts del meu escàs temps i em paro.] I em comença a dir:

-Això va sobre els perques que sempre busquem i mai trobem la resposta, doncs aquí ho tens! [acte seguit l'obre i diu..]- Aquí tens la resposta de perquè hi han homosexuals al món i com castiga Deu això i altres coses com no ser católic, etc.

[ words amb cara de PORFAVORRR sáquenme de aquí! ja no tenia ni idea de com desfer-me de la dona i la dona vinga a fotre rollu]
- I ara , aquí tens tota una guia de com s'ha de comportar un bon cristià , sense fer pecats, i sobetot resposta dels pensaments que tenen alguns de : porque hay hambre y pobreza en el mundo?es que Dios no nos quiere?

Pues si! aquí la bona senyora m'estava donant unes explicacions rebuscadissimes per justificar les males obres de Deu xD

I aquesta cançò descriu fantàsticament com em sento ara:

Never knew I could feel like this
Like I´ve never seen the sky before
Want to vanish inside your kiss
Every day I love you more and mor
Listen to my heart, can you hear it sings
Telling me to give you everything¨
Seasons may change, winter to spring
But I love you until the end of time
[Chorus:]
Come what may
Come what may
I will love you until my dying day

Suddenly the world seems such a perfect place
Suddenly it moves with such a perfect grace
Suddenly my life doesn´t seem such a waste
It all revolves around youAnd there´s no mountain too high
No river too wideSing out this song and I´ll be there by your side
Storm clouds may gather
And storms may collide
But I love you until the end of time

Oh, come what may,
come what may
I will love you,
I will love you
Suddenly the world seems such a perfect place

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Sincerament li hauries d'haver res
pòs, "si senyora té tota la raó, sóc homosexual i deu em castiga amb la seva conversa, vol que seguim parlant o ja considera que he depurat prou el meu pecat". ho sento, aquestes coses em treuen de polleguera!

Anònim ha dit...

¬¬ Va Perfavor!!!!!!!!!!!!! Per l'amor de Déu i Déu clavat a la Creu... Si és que n'hi ha que ni seny ni vergonya...

Anònim ha dit...

Por favor señora cuéntele esos cuentos a sus nietos, pero deje a los demás en paz. Bufff Don't worry be happy! Anti Pope!!!

Anònim ha dit...

Hay pobreza en el mundo porque los
homosexuales estamos todo el día comiendo señoraaaaa! Wahahahah! Cariñituuu, ara me vai a adecentar i a acabar rus, que no he tingut temps per a res!!! Per cert, ahir vam perdre de 1, quina rabiaaaa! :P xD Loves you, Sir Llamas

Anònim ha dit...

Em cagu en Déu!! Perdo, despres de llegir això no m'he pogut reprimir :-)

Anònim ha dit...

cagenlaleche! i no li vas fotre un
a cara nova? (jo tampoc ho hauria fet) el que si vaig fer una vegada és dir a uns de jeovà que m'emprenyaven: "mira, soc gai i vosaltres no ens voleu, així que deixeu-me tranquil".

Anònim ha dit...

Ueee! has tornat! xD Jajjaja Jo t
inc un llibre dels testigos de Jeho
vá de com déu i només déu va crear l'home i que quina xorrada era això de la teoria de l'evolució de Darwin... Clar que la karla va demanar aquell de la sexualitat de com masturbante set cauran els ulls xDDD

Anònim ha dit...

¬¬ quan canviarà el món? Malgrat allò, t'ho has passat bé i és el q compte ;)

Anònim ha dit...

Quina gràcia, jeje. Odio tant l'esglèsia... Li hauries d'haver dit el que pensaves, en serio. Petons maca ;)

Words ha dit...

*Xavi, prefereixo passar de l'assu
mpte, soc molt dicreta jo :P No se,
no soc de les de contestar res, em
quedo callada sempre i penso el qu
e diria i no ho dic.

* Donutera!, Per l'amor de Déu i Déu clavat a la Creu??????? xDD jajaja que bo no h havia sentit mai!

*Apolo, Noooo a sus nietos no! que son sus descendientes y esperemos que ellos salgan con más cabeza y tolerancia !!

*Noe, comiendo que...? xD porque claro, le digo que me lo como todo y igual me mira así mi body con cara perpleja... xD

*DooMMaster, Apa ja has banyat a Deu i l'has vestit de marró!

*Deric, jajaj que bo, i et van deixar tranquil, perque molts cops es pitjor!

*Ich, será que m'has trobat molt a faltar! ¬¬' llavors casi tothom estaria cec cosinet xDD

*Gudulina, dona....tan com pasar-m'ho be, doncs no, però hi han coses que més val prendre-se-les amb humor perquè sino...

*Aliiasa!!!! potser..però li hagues fotut un discurs massa larg pel temps que tenia, perquè un cop començo...buff...jeje

Anònim ha dit...

que te a veure la cançó amb el que dius abans? no li trobo cap conexio la veritat....