27 de novembre 2006

Indecisa

Estoy tan indecisa
que no se si contener las lágrimas para demostrar que soy fuerte,
o derramarlas todas hasta más no poder
y darle el placer de saber cuanto la echo de menos.

[Cançó: One - U2 ]

Edito per dir: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHH!! això es un crit de rabia, importència, de no saber que fer, de voler treure'm el cor.Torno a editar per dir que : Maria es the bestt!!!m'ha ensenyat i per fi m'ha sortittt! i ja se posar cançons!!! xXD Això vol dir que ja podeu escoltar la del post GLAÇ si us ve de gust! Petons

8 comentaris:

Anònim ha dit...

plora, però recolza les mans al terra, i quan els ulls comencin a eixugar-se, aixeca't amb més força!

Anònim ha dit...

Ànims, nena!! Un dia, en obrir els recordes que portes dins, veuras que només són bonics, que ja no et fa mal veure'ls; que ho has superat. Només espero que aquest dia arribi molt aviat. Si vols res... no cal que ho digui, oi? ;p Milers de petons i abraçades!

Anònim ha dit...

Bé... Jo em quedo amb la cançó dels U2. I, encara que sembli força estúpid i sense sentiments, només et puc dir: Quan el món et dóna l'esquena, toca-li el cul. :P. Ara és un bon moment per desmostrar-li a tothom la força que tens i que ets capaç de superar les situacions més difícils. Ànims i a mi ja saps on em tens!

Anònim ha dit...

aix els dubtes... Jo quan tinc dubtes em moro i sóc la persona més indecisa del món però sempre acabes veient una petita llum ja veuràs :)

Anònim ha dit...

el blocat... en fi. Perdó...pensava q no s'havia publicat i he tronat a escriure més o menys el mateix :P

Anònim ha dit...

Empty your mind,be formless,shapel
ess... Like water... Be water my
friend (Vacia tu mente... se agua
amigo) Fes el q en el moment nec
essitis fer pero sobretot torna a o
brir el ulls i busca aquesta força q tens al teu interior. Petons ;)

Anònim ha dit...

Plora. Plora, treu-ho tot, buida't
completament (tipo esponja expremuda) i després torna't a inflar d'il·lusions, alegria i força. De vida. Mua!

Words ha dit...

*Xavi, els ulls no s'aixuguen de m
oment...:(

*Sara, de veritat això ho creus?? més aviat em sembla a mi que no eh :P ho dius per animar-me ! jaja un peto nina. See you tonigh.

*Abril, soc una mica vergonyosa pr aixo de tocar culs.

* Gudulina, vull veure la llum!la vull veure ja!! jeje ;)

*Sith, que tenia, en temps passat.

*Ich, merci.