28 de novembre 2006

El cuaderno de Noah

El meu llibre preferit. La historia d'amor més maca mai explicada! [no seguir si no voleu saber sobre el llibre]Noah i Allie tnien 17 anys quan és van coneixer. Eren persones totalment diferents. Ell era pobre, treballava amb el troncs, de poble, una mica esbojarrat. Ella, era de classe alta, sempre ocupada amb l'educació que havia de rebre, mai es deixava endur i només nava allà per l'estiu. Noah i Allie no tenien RES en comú, excepte una cosa, i crec que el més impotant; estaven bojos l'un per l'altre.
A l'acabar l'estiu Allie havia de tornar, la seva mare no hi estava d'acord en la relació, així que Noah va considerar el millor "deixar-ho". Els 7 anys seguents Allie va plorar cada nit esperan unes cartes que per suposat van arribar i la seva mare no li va ensenyar, i així va creure enamorar-se un altre cop.Noah en canvi, després d'enviarli cartes cada dia durant un any sense resposta, va decicidir fer el que li havia promés als 17 anys. Una casa blanca amb finestres blaves. Aquella on havien passat la primera nit i que en aquell llavors estava en runes. Esperant casi una vida a que tornés ella...la dona de la seva vida.Quan Allie estava a punt de casar-se se'n va adonar, i va correr a buscar-lo. Podeu imaginar-vos que va passar després. Allie va haver d'escollir entre els dos. I al final Noah, quan envelleix acaba mudant-se a la residencia amb ella, que patia de demencia, per narrar-li cada nit la seva historia i així ella recordés de vegades alguna petita
cosa d'ells...fins que es van quedar una nit junts,vells i adormits...per sempre.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola! Som estudiants de psicologi
a de la UOC (Universitat Oberta de
Catalunya), i estem fent un estudi
sobre blogs i fotologs, per la qual
cosa t'agrairiem que tu, com a pro
pietari d'un blog, dediquis uns min
uts a contestar una enquesta a: h
ttp://www.encuestafacil.com/RespWeb
/Qn.aspx?EID=36799 Et prometem qu
e això no és publicitat encoberta, ni SPAM ni res d'això. Si ho fas, ens faràs un gran favor (igual que si passes aquest link als teus contactes i/o amics bloggers) Moltes gràcies!

Anònim ha dit...

Jo he vist la peli... I sí, és ben maca... ^^

Words ha dit...

Abril?maca? noooo...FANTÀSTIC, el llibre sobretot, perquè a la peli a ella la pinten una mica pava i al llibre tot es tan macu...jo confesso que al llegir-lo vaig plorar!

Anònim ha dit...

woo jo vaig veure la pelii i em va
encantaarr vaig plurar i tooott n
o sabia q tingues llibre!!!

Words ha dit...

*Xai, el te i és infinitamenttttttttttt millor que la peli, te'l recomano de veritat!