23 de desembre 2006

Repas setmanal

Aquesta m'ha fet mandra escriure per aquí! He estat anant a la autoescola per treure'm la llicencia de ciclomotor, i he aprovat! ja la tinc! i al arribar a casa, obro el msn i començo a parlar amb l'Abril (as always) de parides i otros menesteres i mireu mireu que em diu!: A:qué pasa cara feliz! xD

W: q ja me tret la llicenciaaaaaaa

A: jajajajaja Me n'alegro moltíssim, ara és quan jo deixo d sortir al carrer i si ho faig serà portant-los de corbata.^^ felicitats! xD jajajajaja

W: jajajajajajaja merci!

A: Perfecte, estic veient que cada cop tinc més motius per no sortir al carrer!

Sisi, la noia te tota la raó. Jo si fos un peató i veiés a una noia tota acollonida a una curva amb el ciclomotor tampoc sortiria al carrer! XD I bueno, canviant de tema, aquesta ha sigut una setmana amb sort. L'altre dia anant pensativa mirant al terra i em vaig trobar 10 euros al carrer. A més vaig perdre una arrecada quan anava amb moto i al dia seguent mirant al terra altre cop de camí a la auto la vaig trobar! xDD i mira que era petitona! ( no em digueu que compri la loto que ja ho vaig fer i no m'ha tocat ni iel reintegre...jajajaja! ) i ara ve alló de "afortunada en el juego desafortunada en el amor" ( o era al revés) però total, que ni una cosa ni altre tu! xD

[ Abril I will mis you so much! espero que el vici et guanyi i baixis al bar aviat! xD]