02 d’octubre 2006

Embrujadas

Valeeee! i ara que faré jo els diumenges per la tarda?! Aquest diumenge passat van fer els 2 últims capitols! Oh, he de dir que m'esperava una super batalla final, amb molts poders màgics i PuMmM! Cataclisme! Tinc molta imaginació...perquè no va ser així... Pero bueno al final em va posar sentimental i tot, sisi, cosa que no és difícil :P allà l'amor triunfant sempre ou yeah! xD Enfí, que ara que no ho fan , o posen alguna cosa bona (que ho dubto...) , o em sembla que els caps de setmana estudiaré més de l'habitual !

Nota: Estava buscant el llibre d' Història al calaix de la roba dels mitjonsss! amb raó no el trobava, estic fatal! Dormir tant la migdiada no fa gens bé pel cap :P

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaya por Dios! No em diguis que ha acabat la sèrie... I jo aquí en los mundos de yupi sense mirar l'últim capítol... Però l'últim de la temporada o ja per sempre? Als frikis, jo en sóc, sempre ens quedarà el canal del cosmopolitan que la fan sempre, i quan dic sempre és sempre. Tu ves buscant al calaix dels mitjons, potser algun dia t'hi trobes a tu mateixa... ^^ (jo em trobaria més bé al calaix de les tonteries en general... On hi ha claus, encenedors, tickets de compra, xapes, clips, carregadors, fotos, clauers, collarets, polseres... Cadascú té un calaix, no?)

Words ha dit...

Siii s'ha acabat per sempreeeeee!
Igualment pels frikis que no tenen
cosmopolitan o coses d'aquestes, al
canal cuatro em sembla que estan t
ornant a emitir totes les temporades (i de buffy també)! Em sembla que ja se m'està posant la cara a ratlles de colorins ( com els mitjons ) :P m'estic tornan un mica mitjó, encara que segons anaxagores, tindria una mica de mitjó, perquè tan posarme'l doncs al final ell és una mica jo i jo soc una mica ell ( vale paranoia...xD)

Anònim ha dit...

vajaaa!!!!! es una de les meves pr
eferides series. molt bona!! sempre
tindrem el emule per a baixar i ti
ndre tots els capitols XDD

Anònim ha dit...

Si, si, paranoia mitjonal. Sento n
o haver pogut parlar avui amb tu, e
so del saldo me ha afectado mucho,
jajaja :P La verdad es que los pri
ncipios de mi lesbianismo (Ivonne eyes aparte) datan de la época de embrujadas. Digamos que el hecho de mirar mucho a Alyssa Milano me marcó, jajaja :) La verdad es que ya me estaba poniendo celosilla... :) Pero me desconecté tanto que ya no sé quién era quien ni ke poderes tenía cada una. Pero el de Piper (tanto paralizo como destruyo) va bien de vez en cuando, no digamos orbitar cuando tienes que subir una pendiente de 50 metros del 15%... Te quiero, mai lof!

Anònim ha dit...

existeix el canal de la cosmopolit
an? quines esgarrifances ... clar
que potser seria pitjor el canal d
e l'ana rosa quintana .... :P!

Anònim ha dit...

jo aquesta serie també la veia però desde q treballo els caps de setmana ja res de res, així q ja s'acaba? Vaja, el q he de dir q els capítols més antics m'agradaven més. Jo vull ser bruixa i tenir poders, paralitzar el temps quan la gent m'agovia juju m'encantaria ^_^

Anònim ha dit...

PERÒ ÉS QUE NINGÚ S'HA FIXAT EN EL QUE M'HA CONTESTAT LA WORDS!!!!!? Molt fort lo de l'home aquest eh, molt fort el Anax i tota aquesta gent que es passaven el dia fumant i després deien coses com aquesta... Déu meu, yo quiero de esa drogra! Bé, en vista de què m'estic excedint del temps i que ja arribo tard, continuo comentant que MOLT FORT lo del Anax aquest. Pluralista em vas dir no? Ya... A mi, aquí es farà pal.lesa la meva cultura, Anax em sona a desodorant... Sanex? Ni idea... L'únic que sé que vaig perdre molt de temps al batxillerat empollant a aquesta gent per acabar pensant que m'estaves parlant del suavitzant que utilitza la teva mare per rentar els mitjons. (En quin zona de la cara t'estan sortint les ratlles?...) Per cert, estàs fregida del cap (Enga, ja t'ho he dit xDD)

Anònim ha dit...

aiiiiiiiiiiixxxx pubreta!! q ara n
tindra amb q entretenirse!! jajaja
compret totes els temporades i te
els tornes a mirar xDD petons mak
iiisssimaa

Words ha dit...

* Eldamar, doncs si, però quan les veus totes les temporades dos cops, ja t'has cansat. Llástima que no fagin més temporades.

* Noe, baby, els poders d'orbitar també serien bons per poder viatjar en 2 minuts quan et doni la gana :P i gratuit)

* Xavi, tot i tan friki que diu que soc l'Abril, jo tampoc tenia ni idea d'quest canal cosmopolitan! I ella si juajajaja I no donis idees a la Tv amb això de L'ana rosa quintana...aviam si ens ho posarán , i poso la mà al foc que té éxit!! xD

* Gudulina, i qui no voldria ser bruixa!! ^^

* El suavitzant que utilitza ma mare pels mitjonsssss??! juajajajajaja!ara m'has fet pensar si n'utiliza o no...xD A quina part? coi que rebuscada! em comptes que preguntar que de quin color.. si miri, estic notant una lleugera ratllada a la part esquerra superior dels pomuls de la cara, just al costat de l'arruga del riure...¬¬' En realitat , les uniques ratlles que m'han sortit, son les dels llençols del meu llit de dormir la migdiada tanta estona :P

*Xai, sisi, no et pensis, que ja ho faréeeeeeee xD

Anònim ha dit...

El mateix dic!!! M'esperava més efsctes especials i tal...Al final pensava: si es que vindrà tota la familia!! Ara podre sortir els diuemenges x la tarda amb les amigues, abans deia: fan embrujadas ho sento!!!!jajaja Potser tornen a començar, no seria la primera vegada que fan reposicio!!