03 d’octubre 2006

Vah!

Actualitzo perquè tinc ganes, perquè no estic inspirada i no se què posar! I aquests moments també s'han de plasmar! Ben mirat, si que tinc mil coses que posar fetes en brut en un full, però no tinc ganes de res profund perquè:

A) Estic avorrida d'anar a classe! xD

B) La meva cadira és molt vella i ha sortit un bony que m'està destrossant el cul.

C) Estic farta de compromisos socials, medicinals,ambientals, personals..o qualsevol tipus de compromís que m'impedeixi fer el que em rota per les tardes. Be, el que em rota o un munt de feina que tinc per fer ¬¬

D) Tant escriure em fot mal la mà, ja us informaré.

E)La companya més pesada del món que pot existir em toca a totes les dichoses classes. Em sento com a P5, intentan que no es copii tot el que faig, fins i tot allò que fas quan estas enamorat de Words i Noe 4ever! Coi! que no et dius words maca! fes-t'ho mirar!

F) Vale, jo tampoc em dic Words, però si algú crida això pel carrer, jo em giro segur!

G) A l'Ich li ha vingut una super inspiració al mig de classe de Lite Catalana i m'ha dit que actualitzará (extra ! extra! )

H) Tinc un examen dijous d'Història que em te fregida (com el meu cap, així després parlo de mitjons i coses extranyes...¬¬' )

I) Haig d'endressar l'habitació...i em fa mandra. Estic/sóc gandula!I un llarg de tonteries que podrien plenar tot l'abecedari però no ho faré perquè els llibres em criden! petons a totss/esss!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Veus així m'agrada... Natural com tu mateixa. I, per cert, diga-li a la teva companya que s'ho faci mirar eh... A la sele no crec que li funcioni gaire això de Words i Noe 4ever!

Anònim ha dit...

ho entenc tot menys l'historia...l
'historia es preciossaaaa!!!! XDDDD

Words ha dit...

*Eldamar! ostres tu, a mi abans m'agradava molt, a més em fotia une sparanoies en plan L,Casei,Inmunitas (Lenin,Trotski i Stalin) xD i em montava una història associant coses amb altres de l'actualitat.,.. Però ara...buf dates i dates i més dates, i mil constitucions, i revoltes i buf, total, l'any que bé ja no m'enrecordaré ni de la meitat!!! xD I associaré al General Riego amb el suavitzant de la rentadora de la mare de l'abril ! xD

Anònim ha dit...

que estas estudiant la carrera de
historia? jo la estic fent per la u
ned;)

Words ha dit...

* eldamar...soc més jove, i encara no he arribat a la uni :P

Anònim ha dit...

jejej,vaja, perdó ha sigut un lapsus,jo també soc jove,nomes tinc milers i milers de anys XDDDD;)