16 de febrer 2007

Improvitzant



Ahir havia quedat amb la Sara per prendre alguna cosa. Aquest era el pla inicial, però...perquè fer plans?
Em van canviar l'horari d'avui així que vaig decidir fer-ho tot ahir,així, improvitzant. Vaig quedar amb l'apolo, i després vam acabar jo i la Sara a l'Starbucks de Bcn (on per cert vaig prendre xocolata calenta amb avellana...que bona...). Vam venir cap a casa meva, em vaig cambiar i...de festa! Va estar bé, mig sinver allà ficat xD.
Al tornar no sabia quin nit bus havia d'agafar...i se'm va acudir preguntar-li a una noia que hi havia per allà. Totes dues havíem d'agafar el mateix bus, i vam començar a xerrar de psicoanalisis a les 3 del matí...Ens vam fer pregutes mutues i se'm va posar a plorar. Quina situació més...extranya!mai m'havia passat...el cas esque jo també estava mig tocada i casi acabo plorant amb ella! una situació cómica...dos desconegudes en un bus xerrant i mig plorant. Al final el bus em deixava a la porta de casa meva, i a la seva, perquè vam descobrir que erem casi veïnes i compravem als mateixos llocs.

I avui a la foto tenim a la Sara to sexy! perquè si, perquè m'ha ajudat molt, i sempre està allà. Perquè el temps dona sorpreses i la nostra amistat es va fortificant. Perquè cada dia és més important per mi. I perquè passem unes tardes de caminades i xarreres genials. Una abraçada per ella!

[You know....I love you, my friend!]


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Uala tiaaa! Kina dedicatòria, ets un sol!! Ja saps que m'ho passo genial amb tu i que m'encanta passar una estoneta amb tu sempre k puc!

Kina foto eh? K no se diga k la Sara no se come un rosco! (k no se'ls menja, pro wenu xD)

Carai...k curiós l'incident amb la noia psicoanalista xD El món és ple de sorpreses, eh?



Un petó ben gran, guapa!

Alguien cualquiera ha dit...

Ei, words! Ja presentaràs aquesta nova amiga eh? jajajaja! :P

Anònim ha dit...

... quina de les dues anava taja? Aquí falta l'ingredient "alcohol..." xD jajajaja

Si és que sortir de festa és tota una anventura... Potser dimarts em veus a mi per allà on vius vestida de merda, tot és qüestió de sortir al carrer xDD jajajaja

Anònim ha dit...

Viene bien improvisar!!!