14 de febrer 2007

Menjar

Podria parlar sobre l'amor, avui seria el dia perfecte. Però no tinc ganes, tranquils.
Així que substitueixo l'amor per la xocolata , molt més fidel i amb menys problemes a sobre.
Parlant en serio, no puc parar de menjar ( de tot, el que sigui, el que inui davant menys tomàquet (tomata per l'abril xD):

W- Doctora no puc parar de menjar.
D- Surt al carrer i així tindrás menys ganes
W- Si surto al carrer i no tinc res de menjar a les mans sento l'impuls fastidiós de comprar menjar. I si compro el resultat es que m'auto-arruïno!
D- De moment t'ho pots permetre ( saludablement...perque la butxaca no és que la tingui plena d'or xD)

Admeto que encara que m'hagués dit que deixés de menjar com una boja desesperada a cada minut del dia hagués estat del tot imposibl fer-ho.

Foto: Un dels mils berenars d'avui

6 comentaris:

Cristina S ha dit...

Veig q no sóc la única... Jo m'he fotut galetes príncipe q ara tenen un gust diferent i més bó :P
Q tinc gula...

Meritxell ha dit...

jajajajaja
mentre n et fotis com una vaca!! millor menjar que no pas no fer-ho no???

Anònim ha dit...

Deu meu...XOCOLATA!!! Crema de cacau i avellanes mmmm (vease nocilla xD) mmmmmmmmmmmm avui pensava fer-me un entrepà d'això!!! pro al final he menjat xocolata! yeah!


Tu menja dona...k aixi engreixes, pro viam si despres se't fara malament la digestió!!



Un petnet wapaaa!

Anònim ha dit...

Pos la panxa... precisament no et creix gaire... ni el cul, ni els braços, ni res!
vaja que els dos cosins estem com un secall, pero tu menjes molt, jo no tant ^^

Words ha dit...

*gudulina, mmmmmmmm...m'has fet venir ganes de menjar-ne xD

*Xai, creus que JO em forte com una vaca?? estem somiant o que?? jaja ja m'agradaria ja!

*Sara, avui he esmorsat 8 orrades amb nocilla!! ^^

*Ich, m'estàs dient que no tinc culllllllll?? jajaja donc es cert, som així, que hi farem!

Anònim ha dit...

... això de menjar diria que és el més normal del món. xDDDD això sí, menja sa cony! I la TOMATA és un bon inici...! xDD Ciao pescao