03 de febrer 2007

Open

Bueno, vida nova bloc nou!! començo amb aques altre servidor aviam si em va millor. He passat tots els archius ( un a un...:S) i he intenta posar toooooots els comentaris ( un a un..) a cada post, l'únic que no he fet és posar l'hora en que es va publicar el comentari perquè sino ja em donava el 2030 i jo seguia liada amb comentaris xDD si hi ha alguna cosa que no us sembla bé o algo només ho heu de dir!

Dit això he de mencionar que el bloc ha estat posible a la meva estimada Abrililla de l'ull Plank ( que la tia està a Berlinnnnnnnnnn!! enveeja envejaaaaa!! jaja ) que s'ha encarrea de fer la plantilla, i a consultes tècniques que li he fet al Xavi de tant en tant.

M'he tirat 3 semanes per configurar-ho bé tot ( i encara em queden comentaris...que em vaig cansar i m'ho prenc amb calma...), i el volia obrir jus el dia que estigués al pis nou ^^ que va ser dimecres però vaig agafar la grip ( sisi....primera ni sola i em poso amb una febrada del mil xDDD)

Foto: la clau que obre la meva habitació...i en aques cas la que obre el nou bloc també ^^

Petonets i espero que us agradi!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Mare meva, al final ho has fet.

Felicitats pel nou blog, hauré d'actualitzar el feedreader!!!

Words ha dit...

jajajaja ara estava pensant...aquest noi o viu conectat al meu bloc o alguna cosa passa....no po ser que a l'instant em comenti...:P


Merci ^^ muaaaaaaaaks

Anònim ha dit...

Nenaaaa! Enhorabona per la independencia! La clau que obre tot la dus amb tu, no la perdis, eh!

Em va encantar veure't l'altra dia, llàstima k no poguessis sortir de festa, aiiii!!!


Un petonet, wapaa!

Anònim ha dit...

FELICIDADES!!!!
Esta muy guapo, mi segunda enhora buena (te acuerdas de la primera, oi?)jajajaja XD
Pues lo dicho, felicidades por tu nueva vida!!!
Kisses

Cristina S ha dit...

osti q bé, espero q funcioni millor i els comentaris no es publiquin de dos en dos ;)

Anònim ha dit...

Tu llave me da repelus!!! XD
Es como si supiera que es la llave del mal XD
Ya lo se estoy fatal XD

Anònim ha dit...

Felicitats pel canvi, crec que aquí estaràs molt millor que a Blocat :-)

Molts petons i posa’t bona!!

Anònim ha dit...

Apaaaaaaaaaa, sóc l'únic a bloc. cat!
jajaja em fa massa mandra canviar-me, així que allí em quedo ^^

Molt maco tot!!!

petunets!!!

Words ha dit...

*Sara, i a miiiiiiii, ja tinc ganes de tornar-te a veureee jajaja vull més vull més!! :P

*Apolo, jajaja menudo estas exo xD si quieres te hago una copia jijiji

*Gudulinaaa, la veritat que es mol mes senzill i va millor.

*Dommaster, ^^ mercii.

*Ich, ejemmmmm amb lo poc que actualitzesssssss xD (bueno jo b ela, deu ser cosa de familia xD)