06 de febrer 2007

Que hoy he soñado...

Bon diaaaaaaa!

Avui el protagonista del post és l'ich/harry potter xD! Aquesta nit he somiat algo molt friki, explico el que recordo:

L'ich i jo teniem un tamagotchi (...). Total que aquest tenia una cosa secreta on havies de posar una contrasenya i passar unes proves i aconsegueixes el Calze de Foc ( OH my God, quan escric encara em sembla més friki). Bueno continuant....l'Ich aconseguia la contrasenya ( ni idea de com) i passant una prova li donaven una mena de penjoll amb una inscripció i si feia el que li deia (obviament estava rebuscat) li donaven el Calze. I jo de mentre li deia a la meva mare que jo també volia un calze i em posava a intentar robar-li a l'ich la fórmula secreta ( juego sucio jajaja).

I ja està! una nit mogudeta sisi...

Per cert , ja han anunciat el dia que sortirà el setè llibre, "Harry Potter and the Deathly Hallows": el 21 de juliol a les 00:01 (hora de UK)!


8 comentaris:

Alguien cualquiera ha dit...

Ei words! Felicitats pel nou blog! Segueix somiant, que ningú et tregui tots els somnis i il·lusions!

Abril Plank ha dit...

Oh... que friki...! (i a spanier quan surt? xD)

Alls cuits mai couen ha dit...

vaya somni!

Anònim ha dit...

Bonito sueño!!! (jeje XD)
Lo que hace esta enfermedad, de verdad!! jajaja
Weno en fin que sigas soñando y seas muy feliz!!
P.D: Abril y todos!! El libro en castellano saldra al año siguiente por julio o agosto, es decir julio de 2008.
Que rabia!!! Maldita espera XD

Anònim ha dit...

déu meu!

com a protagonista cal dir que he al·lucinat...
a més m'he perdut en el somni! moltes proves i coses així! jajaja

Freud diria alguna cosa al respecte... (no sé ben bé que xD)

muaaaaaa***

Deric ha dit...

ara hauries de fer un conte d'aquest somni, té moltes possibilitats!

nimue ha dit...

quines ganes tinc de que arribe el dia 21 de julioooool!! i què farem després sense Harry? :(

Words ha dit...

Rinxolets,ui pobre del qi mels prengui jajaa :)

Abril, pos nu se, aqui en senyor apolo ja se m'ha adelanta i us ha informa xD.

Emma, pos encara n'he explicat un que es pot explicar, perque tela la imaginació com vola de nit!

Apolo, que feliciano xD

Ich, jajaja si es veu que freud deia massa...xD

Deric, ui jo per explikar contes soc una "desaborida".

Nimue!!! no em deixa visitar el teu bloc per l'enllaç :(