11 d’abril 2007

Happy birthday, my bloc!!

Ahir aquest espai, meu, teu, seu, vostre i de tots alhora...va cumplir un any!
Qui m'hauria de dir a mi, que una cosa que pensava que no duraria ni dos dies, es convertiria després en la relació més estable, constant i fidel que he tingut mai. Val, que m'he canviat de servidor, i uns quants cops de plantilla....però la base, i els escrits segueixen presents. I la words...que us en diré, ganes m'han vingut d'anar al registre a canviar-me el nom real per el de Words. No se fins a quin punt es bo això de tenir dues( en una) personalitats diferents real-i-ficctia alhora! el que se, es que quant no estic agust amb la real, poso els dits sobre el teclat i introdueixo el pseudònim a l'ordinador...i ja em sento molt millor. Sembla que llavors els pensaments flueixen d'una altre manera i les ganes de transmetre-ho tot es desborden.
I qui m'hauria de dir que per la bloc-sfera arribés a coneixer tanta gent entranyable amb la qui compartir la vida jugant amb linies imaginàries... I tot i que alguns venen i se'n van, tot s'agraeix en aquest univers paral.lel.

Des d'aquí una abraçada virtual a tots els que m'heu anat seguint durant aquest temps, una altre pel bloc, i que duri tot plegat molt més! ^^

9 comentaris:

Anònim ha dit...

moltes felicitats!!!! i que siguen molts mes,Aqui tens un seguidor.Ptonets maca;)

Abril Plank ha dit...

Uo no fotis que ja fa un any que et segueixo!? Ai madre... clar, si d'aquí poc és també l'aniversari de la menda... Oux!

Bé, no re... Moltes felicitats, que segueixis i no facis com jo... I que... Aquí estarà la fan number one d'aquest bloc! :)

Cuida't fiera! ^^

Anònim ha dit...

UN AÑO!!!

Que rápido pasa el tiempo!!
Decir muchas FELICIDADES y que esto continue ;)

Doble personalidad ¬¬ (eso tiene otro nombre, l..a jajajaja) no lo puedes negar XD

Besos

barbara ha dit...

Ei moltes felicitats i que et pugui continuar llegint

mua

Anònim ha dit...

Moltes felicitats d'un altre fan teu :-)
Petons :** !!

nimue ha dit...

moltíssimes felicitats i a continuar! :)

Anònim ha dit...

ooops....

feia tmps que no passava
i q no parlàvem pel msn....


felicitats...

el meu, d'altra banda, està una mica abandonadillo.. no tinc aquella motivació d'abans per escriure-hi...

em fa molta mandra... d'altra banda, tinc un munt d'spam de jo que se on en els comments i no sé com calificar-los d'sapm pq no reapareixin!!!!

PD. es pot tancar el bloc?

Anònim ha dit...

un any? deu ni do.

es curiós el deuriem posar x la mateixa temporada i no ems van trobar fins un bon temps mes tard.

felicitats, especialment xl canvi de plantilla ;)

Anònim ha dit...

* Eldamaaaaaaaaaaaar! merciiiii!! ^^

*Abril, no se si sense tota la teva ajuda hagués sigut posible axo...
Per cert, need youuuu, necessito dosis de blooc-abril, tornaaaaaaaaaaa!! xD

*Barbara,Nimue i Doommaster, graciessss.

* Apolo, ejemmm....le dice el loko a la loka desde st boi...xD

*Ich, tot solucionat oi? volem l'ich a blogspot! XD ( d'aquí poc em pagaran per fer propaganda..!)

* Xavi, jajajaj ains...gràcies a tu per aguantar-me i ajudar-me amb el tema photoshop...jaja! i per cert....dichosos los ojos que te ven comentar XD ;)