04 de juliol 2007

Amunt i avall

Necessito mourem,fer coses,no parar.

M'he mudat i he estat arreglant la habitació, que no tenia mobles, només llit(de matrimoni jijii :) ). Vaig comprar una taula de ikea equivocada i quan vaig anar a canviar-la la que volia estava exhaurida. Hi havia el model a Badalona i vaig anar fins allà...amb una tieta de poble que quan condueix per ciutat li crispa els nervis fins i tot als coloms.
No tenia internet, quan vaig comprar el cable i per fi en tenia...als 10 minuts d'estar al pc engegat la font d'alimentació va morir. En vaig comprar una altre...
Monta la taula, monta el pc, monta allò i lo altre..:S
Em queixo, com sempre, però quan no hagi de muntar res i dipositar la meva il.lusió en arreglar coses no se que faré.
Els companys de pis son ben macos/ques, però aquestes parets son de paper i em paso la vida patint per si els molesto.

[Estimada Abril, se t'ha anat la olla!]

Posdata: la mani va anar genial , qualsevol dia penjo fotos :)

5 comentaris:

Y ha dit...

Doncs jo necessito vacances i que arribi setembre... xDD

Anònim ha dit...

vinga a veure eixes fotos jiji;)

Anònim ha dit...

Jo també sento la necessitat de no parar. Perquè sé que quan aturo les meves passes penso, massa.. Però tot al seu temps, en búsqueda de l'equilibri entre la hiperactivitat i l'apalanque ;)

muaaak

nimue ha dit...

ui, quanta activitat! jo ja n'he tingut prou durant el curs. Ara vull un estiu de fer la gossa ben a gust... ;)

Nesk ha dit...

Torno i pensava que havies desaparegut, sort que només et vas mudar. Bé, seguire llegin-te.