23 de maig 2008

Homeopatía


Com que últimament no vaig massa fina d'ánims i d'autoestima, i el metge l'únic que fa es receptar-me més medicació que em deixa adormilada, ahir vaig anar a veure un Homeópata. Jo en aquestes coses no hi crec gaire, però ahir vaig sortir de la consulta ben sorpresa. Val a dir que algunes coses semblen com tretes de la mániga i em costen moltisima feina creure que és real. Però bé, la dona que m'atenia, em va intentar demostrar en tot moment que no estava manegant res, que era el meu cos el que responia. No calien paraules. A mi m'emprenya molt haver d'explicar coses si no em ve de gust. Però ahir no calia dir res, el meu cos contestava per mi i escollia el tractament natural que més li convenia.
Avui porto dos imans de plata enganxats a les mans a uns punts claus que el meu propi cos ens va mostrar, i a més dos ampolletes amb flors de bach. És imptresionant com amb una casola de metall i un morter posant-lo a la panxa i fent-lo resonar l'angoixa fluia més que mai dins meu.

Enfi, d'aquí un temps us dic els resultats i la valoració d'aquest nou món.

Petons

PD: algú ho ha provat? com us ha anat?

3 comentaris:

DooMMasteR ha dit...

Homeopatia jo no... Ara mateix estic prenent un tractament natural per la caiguda del cabell, i en èpoques d'estres prenc ginseng i jalea reial que va de conya, però no entra dins de la homeopatia (crec)

Ara bé, conec gent que l'hi agrada molt aquest tema i pren i ha pres flors de Bach, com l'hiperic. Tothom que l'ha provat em diu que l'hi ha anat molt bé.

Molts ànims i que et milloris :-)

Y ha dit...

Jo sí... Però et contestaré quan acabis el tractament. No vull influir-hi. Tot i això, un consell, creu-hi al 101% perquè sovint aquestes coses funcionen només si una persona hi té fe.

Au, salut i feina!

Deric ha dit...

jo no ho he provat, però en tinc curiositat.
com t'anat a tu?