13 de maig 2008

- Donostia-San Sebastián -

Ieee després d'un llarg periode d'absència ja torno a estar per aquí!!
Ben feliciana i sabeu perquè? doncs he pasat tres dies a San Sebastián i ha sigut G-E-N-I-A-L. Ens va costar una mica arribar, ja sabeu, coses de la renfe, aquest cop va caure un arbre al mig de la via. Sort que vam fer una amiga al tren que tenia un novio vasc i ens va portar amb cotxe fins l'hostalet ben parit que vam reservar.
I que més...a si!! a Barcelona plovia oi?? doncs nosaltres vam anar darrera el solet sisi. Vam arribar allà i vam poder portar fins i tot maniga curteta!! a ñaaaaaaaaaa ^^
L'hostalet per cert era molt recomanable (IZAR BAT, em sembla que es deia), tot molt net, molt nou, un servei mol agradable i estava just en el carrer on hi havia tota la festeta!! sisi! senyores i senyors els vascos es cuiden de lujo i mengen unes tapetessssss de muerteeeeeeeeeeeeee i després s'en van a fer la birra de pub en pub XD brutal tot. Mira si ho he passat be que he decidit que algun dia ( no gaire llunyà m'hi plantaré allá per viure-hi un temps!

No m'enrollo mes i us deixo amb unes fotos de terres vasques ^^ Visca el pais vasc!! XD








PD: comntari sobre la nevera: Estava en un parc. Representa que l'obres i està ple de llibres de segona mà. Te'ls pots emportar, llegir-los i tornar-los i deixar-ne un si vols. GENIAL ^^

PD: Comentari del carreró: el nostre hostal estava allà, imagineu-vos dissabte nit com estava el carrer de gent XD

3 comentaris:

Mireia Sala ha dit...

San sebastián és preciós!

A la primera foto, l'edifici gris del fons (no recordo com es diu)vaig estar-hi treballant l'estiu passat.
Sempre que penso en aquesta ciutat m'omplo de records.

DooMMasteR ha dit...

Oh, Euskadi! Quines ganes tinc d'anar-hi!
Me n'alegro de que t'ho hagis passat be :-)

Y ha dit...

Aix, a mi em va agradar molt Euskadi quan hi vaig estar (duran 1 hora només xDD)

En fi, m'hauràs de donar informació sobre aquest hostal... Crec que un carreró on es desprèn festa per tots els seus porus és per mi com el menjar pel qui té gana.