24 de juny 2006

Felicitats


Perquè m'has donat la vida,
i m'has vist creixer.

Perquè m'has fet qui soc,
i ara soc trossets de tu.

Perquè has tirat sempre endavant sola,
i m'has aixecat quan he caigut.

Perquè t'he fet plorar i riure,
i només tu sempre has cregut en mi.

Perquè si et demanés una estrella,
estic segura que me la baixaries.

Hi posaria la mà al foc.

I perquè mous cel i terra cada dia,
perquè jo dibuixi alguns somriures.

Per tot això i mil coses més,
una vida no m'arribará,
per agrair-te tot el que has fet per mi.

Gràcies.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

M'he emocionat. És molt bonic. Muaa

Anònim ha dit...

ke buniiiiiiiiiiik F E L I C I T
A T S !!!!!!!!

Anònim ha dit...

queee maccooo!!! de part de l'ada
gio... felicitats!!!

Anònim ha dit...

Tenia raó... Llegir-te m'alegraria el dia... :) Molt maco sí, sí. Una mare és una mare i crec que totes les mares són úniques i són les millors. La meva està lluny però sempre té les paraules adients per dir-me des de l'altra banda del telefon per animar-me. No sé quina cosa els hi fa tenir aquesta capacitat però és genial :). La teva amb aquest poema ara et deu estimar un infinit més.

Anònim ha dit...

uau! jo vull ser la teva mama i que em dediquis una poesia així!!!! Per cert, felicitats a ella!

Anònim ha dit...

Ai aquestes mames!!de vegades enca
ra les valorem poc, n'estic segur q
ue ni dec moltes de coses a ella, i
que mai li he agraït prou, però lo bo de les mames és que molts cops donen sense esperar res a canvi.

Anònim ha dit...

Madre, solo hay una. La verdad es
que ellas son nuestros pilares en
la vida y gracias a ellas somos lo
que somos. Felicidades!!!! Espero
que disfrutes de tu cumpleaños, ya que te lo mereces por ser una madre excelente y por ser como eres. Asi que muchas felicidades y que cumplas muchos más.

Anònim ha dit...

FELICITATS TIETA!! ma dit ta filla que llegiries això, com que ens veiem tant poc millor t'ho dic per aquí. Un petonàs! ;)

Anònim ha dit...

És molt maco, però no se'n pot esperar menys venint de tu carinyo :) jijiji. He de confessar que la teva mare és el meu nou ídol després del dinar de l'altre dia (per damunt de l'Elodie i tot, jeje!), i que, por supuestísim, felicitats! Pero el próximo día los platos los frego yo! Y es innegociable! Jajajaja! Bondia, i molts petonets carinyus! :)

Anònim ha dit...

oixx q maaku!!! felicitats a la te
va mama!!

Anònim ha dit...

Precios, i ja li has llegit a ella
? Perque t'asseguro que jo li llege
ixo un poema tan maco com aquest a
ma mare i ens posem a plorar les du
es com a magdalenes. Jo tinc mamit
is aguditis, no puc viure sense ma
mare, es la meva vida, es algú que sempre he tingut al costat i que mai ha dubtat de mi. Que maques que son totes les mares de món. Petonets ben dolços guapa.

Anònim ha dit...

Acabo de descobrir-te i aquest poe
ma m'ha encantat...

Words ha dit...

Que puc dir ....no hi ha paraules , si hi ha algu que no m'esperava és un reconeixement com aquest i sobretot venint d'algú tan especial com ets tu. Per circumstàncies, no he pogut ni he tingut tenir les forces suficients per a contestar-te , entre altres coses perquè cada vegada que llegeixo el post em poso a plorar (una que és mu sensible) , han estat dias dificils (la mort de la iaia Emi , el problems que estem passant) ....quan no ho són¡ , però com sempre m'has donat una gran leccio i mai deixes de sorprendre'm. Quant mes temps passa i mes gran et fas , més segura estic que arribaras lluny sobretot per la gran humanitat ,sensibilitat i per el teus valors i els teves conviccions. I encara que no ha estat facil per a cap dels dues , pels rebutjos ,per que no donaven ni un duro per nosaltres per tantes i tantes coses ....hi ha una cosa que que és dificil d'entendre per a alguns ,com és la complicitat , la confiança que hi ha entre nosaltres i perque sabem que ens tenim l'una al altre , encara que el demes ens fallin o ens critiquin. Em sembla que no ho hi fet tan malament , sobretot quant parlo amb joves de la teva edat (cosina, amics etc..) sempre acabo dient QUE ORGULLOSA ESTIC DE TU. Ja aprofito per a dir que sento les meves ficades de pota en algunes ocasions ....o quan em poso de mare pesada però és que de vegades cal fer-lo per que sinó no series com ets .........una persona meravellosa. GRÀCIES PER AQUEST MERAVELLÓS REGAL I PEL MURAL DE FOTOS(que feias de matinada ,mentre estudiaves) AMB EL RECORREGUT DE LA MEVA VIDA I LA TEVA. ÉS EL MILLOR REGAL QUE PODRIA REBRE ..NO CANVIÏS ,SEGUEIX ASI. GRÀCIES REINA MORA T'ESTIMO¡¡ MUM

Anònim ha dit...

Gràcies a tots per les vostres felicitacions però sobretot per formar part de la vida de la meva filla. A molts us conec ,Apol·lo (que saps que t'aprecio molt i sempre estas per al que necessitem) Pedro (que fa molt que no et veig ) Noe la meva nora que és un encant i la alegria de l'horta i que encara hem de negociar el dels plats :)(gràcies per fer feliç a la meva filla), Ich el meu nebot que és especial (es nota en les seves respostes)i a la seva mirada, que ja li deia jo a la seva mare que seria diferent als seus germans i et vull donar la gràcies per seguir creient en la teva cosina i que sàpigues que pots contar amb mi per al que sigui ...casa meva casa es casa teva i si necessites una complice , una amiga o el que sigui que sapigues que pots contar amb mi. I els que no conec gracies , sobre tot perque si esteu a prop de la meva filla és perque sou bona gent. Uff com m'enrotllo ...y aqui teneis una amiga para lo que querais Petonets d'una mare diferent i de vegades pesada MUM :)