03 d’octubre 2006

En contra dels meus principis d'actualitzar tan sovint...tornooo altre cop! Aquest cop per una bona causa i no per tonteries!Doncs això, que tot estudiant que visqui a Catalunya i vol anar camí de la Uni ha de passar pel Treball de Recerca. I gent, aquí és on estic jo! Estic fent el dichós TR, que fa dos mesos m'estusiasmava, i ara encara m'agrada més! he de dir, que n'estic farta de llegir llibres sobre el tema a marxes forçades , peròooo tot perfecte no pot ser. Així doncs, vaig al gra que m'enrollo com el paper de cuina, he fet/elaborat (que queda més culte) una enquesta, principalment dirigida a joves entre 18 i 22 anys aprox. ( no us ofengueu els que passin aquesta edat, sou joves també :P) i per les persones grans de 60-70 anys (si es que n'hi ha per la bloc-esfera, és un bon moment per deixar-se veure) però també s'accepten altres edats, tot sigui per tenir més informació en general!així que necessito voluntaris!! És anònim, i no us heu de preocupar per les faltes d'ortografia ( poca broma que ja m'ho han preguntat...) , si voleu col.laborar, només m'ho heu de dir i us l'envio .

El meu correu oficial és :
words_n@yahoo.es (espero no equivocar-me que l'acabo d'obrir xD. Doncs bueno queda dit, i gràcies!

Pd: El tema és "la relació entre feminsime i lesbianisme desde els anys 70 fins l'atualitat", no cal ser un expert/a en matèria eh!, petonssssssss!