09 d’octubre 2006

Una mica de tot

Faré un resum al més pur estil DooMMaster :

1. Be, doncs blocaires del meu cor, aquesta és l'última actualització fins el dia 17 o 18! Perquèeeeee resulta que servidora marxa a veure a la seva Julieta aquest dijous! I aquests dos dies haig de fer un muuuuuunt de coses, per marxar i de les classes. Perquè clar, a l'insti pensen que me'n vaig de casament, alguna excusa havia de posar que no requerís justificant per faltar dos dies ! ja faré fotos i us diré que taaaaaal!

2. Us he de comunicar, que he suspés l'examn de històriaaaaaaa :'( per 3 dècimes !! quina ràbia. I a sobre em deixa la profe una nota que posa : Aunque has estudiado hay cosas que no quedan claras! i jo :'( Bueno bueno, el pròxim ja anirá millor sisi.

3. No soporto la hipocresia, i uf com creix d'això en el món eh! No em cap al caparró meu que de vegades el faig servir, com a la classe es fan petons i abraçades i quan es giren es posen verds! Doncs jo seré una antisocial de la vida perquè no em relaciono amb casi ningú de classe, però a mínim sóc clara en aquest àmbit! I de xafarders/eres n'està ple també!Oix oix!!!

4. A favor de la meva Julieta , que tan li agrada la literatura culta i clàssica, he de dir , que m'he llegit La Bogeria , d'en Narcís Oller i m'ha agradat força !! Ja es extrany, jo que sóc tan de fantasia i tot això.

De tot això volia fer posts, i ho he ajuntat i resumit toooott degut a les feines que toquen fer ! Així doncs passeu un bon pont del pilar, i espereu-me per la quedada friki!Petons a tots/es!

16 comentaris:

Anònim ha dit...

Nena bon pont!!!! xDD

Anònim ha dit...

Sento allò de l'exàmen. Però ara a desconnectar i a estimar molt ;)

Anònim ha dit...

uiii quin estrèèèèèèèès xD Quantes coses a fer! com que sóc un freak, comento cada punt: 1.Mentidera, de casament? A veure si ens portes el ram! xDD 2.L'examen ha anat patata en general, però ens motivarem! xD 3.Jo, ho sento :(, m'inclueixo en aquest grup, sóc partidari d'una mínima hipocresia (allò del pal per no pegar-nos tots en una macro pallissa xD) i cotilleos... a montones! Antisocial? Queda com molt punk radikal xDD però has de reconéixer que ets una mica especial... xDD (no t'ofenguis!!!!!!(K)) 4.A mi m'agrada més La plaça del diamant de Mercè Rodoreda... "Pa xulo mi pirulo" xDD

Anònim ha dit...

weno... Muchas cosas que decir y
poco tiempo para contar.
1. Feliz
casamiento o luna de miel (no se yo)
2. Tranquila la de historía nos quiere y además es tu maldición de los primeros examenes.
3. Buff, en fin no hablemos, cada oveja con su rebaño. T'estimo molt.
Te extrañare y no te resfries porfa. Kisses Anti Pope! XD

Anònim ha dit...

Carai, he creat escola i tot XDD Jo també vaig de cul i no puc ni postejar, o sigui que he d'anant fent resums :-( Quina il.lusió anar a veure el teu amor! Fes-li un petò de part meva! I un altre per a tu, clar :*

Anònim ha dit...

kh i apolo, ho sento, però us copio :p)
1. Aquesta excusa em sona d'algo a mi.... No sé qui es va casar, però jo a la feina vaig dir el mateix... va colar...i pel colmo, no vaig haver de recuperar hores, jijijiji!
2. Història suspens? Buah... això no és res... A l'insti, ens suspenia al 90% de la classe, i concretament, a mi sempre em deixava una nota que deia: t'esforces molt, però no ets prou concret... ¬¬'
3. Antisocial? Jajajaja! Bééééé! Això em sona d'algo a mi també... Mai saludo a la penya! jjajaja! Sí... i és que m'he passat al comunisme... jajajaja!
4. De Narcís Oller jo havia mig llegit La Febre d'Or, és possible que existeixi aquest llibre? (jo mai fent país,... jajaja!)

Anònim ha dit...

Ostres tu!!! q be q bee q vas a ve
ure la teva julieteta!! a veure q f
eu eh?? ajjaja passatu molt be ake
st puntet!!! petons!!

Words ha dit...

*Abril, merciiiiii!! ^^ :) !!

*Gudulina, coses que pasen , però bueno, encara no he fet cap desastre, 3 décimes es poden recuperar sense gaires diicultats se suposa.

* Ich, si et porto el ram ets el pròxim a casar-te!! :P Especial?? jajaj quina manera més subtil de dir-ho!! I tan orgullosa d'això! :P Si si em semla que tu i la Noe farieu migues , pq li agrada molt la plaça! :P *Apolo! Yo también te echaré de menosssss!! juas juas ni que me fuera un año jeje *DooMMaster, sisi jaja! un petó per tu tambéeeeee!! :)

*Rinxolets, al comunisme? caram noi xD jo ni saludo ni xerro ni res de res! :P que hi farem, una és com és! Si si que existeix em sembla! xD Una abraçadaaaaaaa!! (

Pd: uf uf haig de postejar sobre un tema d'alta importància ( bé , no tan) però vaig dir que no ho faria xDD, quina mena de credibilitat tindria si ho fes?? xD! Potser a la nit després d'estudiar caic en la temptació i el vici blocaire! XD

Words ha dit...

*Xai, juajaja que no havia vist el

teu comentari! Moltes gràcies, petons nina!

Anònim ha dit...

Sento ser una mica capulla (es que
no me lo aguanto, oye!) pero jo aq
uest llibre no me l'he llegit, i encanvi, La plaça del diamant, que a tu te sembla un pastelón, es el millor del món mundial, jejej. Pero carinyo, tu ja saps que perquè siguem tan perfectissimes hem de ser hiperdiferents, i aixi ja tenim per parlar i per discutir, jejeje:). Bé, Glasgow t'espera, pero jo t'espero més i gairebé ja no puc dormir. Em penso a més que el meu "brown-black problem" s'ha solucionat i no em cladrà anar al metge. I des d'aquí saludu i demano perdó a tota aquesta gent que et posteja i que et segueix perque et segresto per la propera setmana. Quines ganes, que demà ja només quedarà un dia i mig, juijuijui! Y eso. Q jo tb estic d'acord pq si us paseu pel meu fotolog (www.fotolog.com/bekelauer) veureu que jo també estic amb resums de capa caiguda. Apali!! Te quierooooooo! :)

Anònim ha dit...

Ooooh tia no havia vist, bé segur que sí, però no m'havia fixat en lo d'història! Cullons i ni t'havia preguntat. Hòstia quin cap que tinc... Ho sento, :p Va tranquil.la... Qui no ha suspés mai un examen d'història? Mentre el professor no et digui: Aquest sector d'aquí (on estàvem totes) si preteneu aprovar, desfeu la secta... ¬¬ xD jajaja que fort va ser déu meu...

Words ha dit...

* Noe, ja esta tot fet i preparaaa
at! cullins quin dia el d'ahir! di ers per aquí papers per allá, inglish song x més enllá...juas juas! PUessss juju al final ahi ni vam parlar però es que a les 9 estava dormint! xDD

* Abril!!!! Don't worry (be happy)!! , ja he dit per aquí d'alt que no es res amb lo que no pugui fer una bona mitjana amb el pròxim :P Me'm vaig a classe!!! (últim dia fins dimecres que be juju) BOn dia a totes i tots!!

Words ha dit...

Fiuuuuuuuuuu!! Marxo a l'aeroport
ja!! petonsssss

Anònim ha dit...

Resum captat. Per allargar-te ja
tens tooot el pont!!! ;-)

Anònim ha dit...

demà ja ens podras explicar com ha anat!

Anònim ha dit...

1) Ja deus haver arribat, jeje, ar








ribo una mica tard, però com a mínim he arribat ;) ja diras com ha anat. 2) Doncs ja saps, pel proper que t'en sobrin 3 dècimes (a mi la història sempre se m'ha donat fatal...) 3) Sí, això sol passar... A mi també em molesta moltíssim. 4) No sé quin llibre és, però me'l apunto a la meva llista interminable. Petons!