27 d’octubre 2006

Saló del manga



Aquest matí no he anat a classe. He anat al metge a que em miressin la mà perquè em vaig fer una radiografia, i resulta que m'han tornat a canviar la metgesa! ¬¬' I després he anat al Saló del Manga amb l'Apolo! Ens ho hem passat bé, perquè com és el primer dia i pel matí molts estan a classe, doncs encara hem pogut mirar a gust. Ens ha entrat un instint de compra complusiva extranya xDD però hem sabut controlar, per sort xD I a que no sabeu que he trobat / comprat!!!Un comic de la Buffy!! només hi havien dos en tot el saló, i un ja el tenia de l'any passat que també hi vaig anar. Doncs bé, després d'un matí agradable en bona companyia em toca posar-me a estudiar molt! que tincs 6 examens la setmana vinent! Passeu bon cap de setmana!

PD: Aquest mes estic batent records d'actualització...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Pues yo hoy he hecho campana!!! XD
Y sí, ni que lo digas ha estado muy bien, tenemos que repetirlo. Que por cierto, me arrepiento de no haber comprado la cadena!!! Así, que le hago a usted Words una proposición indecente XD, me acompaña usted a comprarla??

Anònim ha dit...

:[

Anònim ha dit...

Si si però l'any passat ens ho vam passar molt millor, i també vas comprar un comic de la buffy!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( vull anaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr A veure si trobo una estoneta per passar-me aquest any també, i si et dignes a vindre, la companyia serà grata i ben rebuda ^^ un petòoooo!!! PD: Òstia quant de temps sense passar per aquí, oi que em trovabes a faltar??^^

Anònim ha dit...

Ben fet! Sort amb els exàmens! :P...

Words ha dit...

* Apolo, y tan feliz con la cadena... jeje me lo pasé genial ayer.

* Noe, :)

* Peter, si que et trobava a faltar si...aviam si et veig més sovint per aquí :P

* Muntanyera, merci!!!