01 de desembre 2006

Hasta que...


Hasta que el último pétalo caiga...

o se seque...

9 comentaris:

Anònim ha dit...

preciosa!! wapaaa!! tia bona!!

Words ha dit...

*Xai, jajajaja aix no em diguis això que em faras posar vermella... :P! jaja estas com un llum però m'encanta! petons i gracies per tot!!

Anònim ha dit...

Xai, tienes toda la razón!!! jaja. Wordsdelicious definition make the girls go crazy They want my treasure so they get their pleasures from my photo you could see me, you can't squeeze me I ain't easy, I ain't sleazy I got reasons why I tease 'em girls just come and go like seasons So delicious (It's hot, hot) So delicious (I put the girls on rock, rock) So delicious (they wanna slice of what I got) Wordsdelicious (t-t-t-t-t-tasty, tasty) Baby, baby, baby If you really want me Honey get some patience Maybe then you'll get a taste I'll be tasty, tasty, I'll be laced with lacey It's so tasty, tasty, It'll make you crazy Words, que eres puro delicious!!!

Anònim ha dit...

llegint aquest post m'ha vingut a la ment la cançó tan bonica q surt a l'inici de la Bella y la bestia :)

Anònim ha dit...

Doncs cuidem la rosa, per què ni es sequi ni caigui ^^

Words ha dit...

*Gudulinaaaa! si ^^ es maquisima,
ara quan actualitzi altre cop te la
posu ^^

*Ich, perque ni se sequi
ni caigui no no n'hi ha prou amb q
ue només jo la cuidi...

Anònim ha dit...

Buff! La meva peli preferida de petita amb diferència, fa massa que no la veig... Potser hauria de tornar a veure-la, recordar aquells temps, quina gràcia. Petonets!

Anònim ha dit...

Saps que les plantes, tot i que al
final s'assequin, sempre donen vid
a i continuen servint, oi? Lección 1 de gardinería y otros menesteres.

Words ha dit...

* Aliiasa, si?? la meva és Peter Pan, tinc fins i tot u domino d'ell xDD bé, al coneixer-me una mica ja se'n pot adonar un del perquè... I conesso, que la veig mil cops, i cada cop que la veig m'agrada més, encara! :P *Abril, uf no se jo si d'aquí en sortirá vida ehh...aquestes de les que parlo, o viuen o moren, res de reciclar! PD: la organica t'esta deixant fatal :P