04 de desembre 2006

De festes

L'altre dia vaig sortir de "festa" amb l'apolo, i de camí, quan estavem tot tirats caminant per BCN buscant un putu taxi lliure se'm va acudir explicar-ho tot al bloc. Però...que ha passat! que em vaig posar a escriure-la i no puc! Tot ho veig buit i amb falta de contingut! De fet això em passa quan llegeixo a altre gent, que explica festes i la majoria de cops ni m'ho llegeixo perquè em sembla un text "pobre" , buit, superficial, no se quina és la paraula... Però tots sabeu que soc una hiper fan de l'Abril, i ella, explica moltes de festes. Així que vaig anar i li vaig dir: Abril que em podria explicar com s'expliquen les festes? I va i em diu que s'explica si t'ho has passat be xDD coi, cada cop m'ho posava més dificil per explicar alguna cosa xD Bueno total que no, que jo no he nascut per la festa, he nascut per anar al cine els diumenges a la tarda i estirar-me al parc a la gespeta ( tot i que les formigues i jo tinguem coses pendents) i a sentir els olors i els cants dels ocells o mirar les estrelles (digueu-me monyes...).Tot i així, hauria d'haver grabat les cares que feiem jo i ell intentan acabar-nos cubata on la cambrera havia posat verí (n'estic segura xD), i a 4 desconeguts descollonant-se a la pista perquè un tiu, hiper gay, d'aquests que ballen que t'hi cagues de be, casi acaba als meus braços en plan princesa-de-cuento-de-hadas xDD. I a més va ser nit de retrobaments/bajonsssssssssssssss, perquè em vaig trobar a SinVerguenzas i clar, em vaig trobar amb això: que tal , com us va?? /Tiaaaa quan porteu ja?? / on te l'has deixa't???, joder siusplau voleu parar de preguntar, que dur que dur, haber de dir coses que no has assumit encara. Bueno, després se'm va passar quan de cop veig a una tia al meu costat i vaig i li dic: escolti voste es diu Marta?( no no estava lligant eh!) i la tia amb cara de o_0 em diu que si xD i clar, esque amb aquesta dona, que la vaig coneixer en un chat fa mínim 10 mesos li vaig confessar que CREIA que em molven les ties, però només ho creia eehh...xD abans que a tothom, quan encara em sentia única in the world i no havia descobert que a la meva classe hi havien més gent que entenia que hetero xD.

I ara Gudulina (dimarts o dimcres, no ho tinc clar, estrenen The Holiday, i surt la Kate Winslet ;) lo prometido es deuda, i t'he baixat la cançó!(aviam si ara fico la pota i no deies aquesta...xD) , ve aquí va:

[ Cançó: Bella i Bestia Son ]

9 comentaris:

Anònim ha dit...

kin deite pendent tens am les form
igues??? jajaja potser no et surt
explikar les festes pero crec q ten
s talent per escriure ;) si mes no
he entes mes o menys com et va anar
xD petonnss makisiimaaa

Anònim ha dit...

Jo sortir de festa? Explicar feste
s? Quan? Quina poca vergonya, jus!
^^ Eno me retiro a mi geografia
particular. Fins aviat!

Anònim ha dit...

Ah, per cert. Ben fet saps que sortir de festa és una teràpia... I pel que expliques, un altre cop felicitats, crec que t'ho vas passar bé, no? :) La cosa està en què quan s'explica una festa és perquè creus t'ho vas passar bé i ho has d'explicar (bé, el sentit de l'existència d'un bloc, ni más, ni menos)... La pròxima espero una festa catalogada com "Nit Boja"... :S Un dia podria explicar una de les meves i així vas agafant apunts xDD jajaja enga fiera! Li falten graus d'alcohol a la nit eh, però ja fas bé! :)

Anònim ha dit...

Déu meu!! Quina cançó més nyonya! xDD entre aquesta i l'altra d'ahir... ¬¬ Per cert, t'has de fer mirar aquesta mania persecutòria i la teoria del verí... no crec que sigui gaire normal. La pròxima m'hi apunto no? xDD apa, vagi béééé ;)

Anònim ha dit...

jajajaja!!! Pues sinceramente cre
o que lo has hecho bien!! Una noch
e sin desperdicios: mujer intenta a
sesinarnos a base de cubatas (jajja
a), gay quiere ser tu princesa (o algo más XD), otro gay se enamora de tu cobarta (madre mía), Marta ¿Quién narices eres? XD jajaja. Y para terminar la increíble velada, retorno en moto (pánico total) jajaja. Estas cosas se han de repetir y con más gente, como Ich Por ejemplo (te tomo la palabra jaja)y quien quiera claro!! Ves como puedes!!! "No vuelvas para darte otra oportunidad, no te la voy a dar"

Words ha dit...

*Xai, ui això de les formigues es una historia llarga, un dia te l'explicu....o millor, pregunta'ls a elles aviam que diuen.. xD Talent em ve gran ehhh, diguem que men surtu prou be segons alguns, pero el profe de caste o cata si ho veiessin els matu d'un infart segur xD. *Abril, terapia??xDD a curt termini si, a llarg termini crec que mes aviat al contrari... uf això de Nit Boja encara es d'hora eee :P però si, volem un exemple per agafar apunts sisisisi! *Ich, coi no comparis aquesta am la d'ahirr, que auqesta es d'amor i hi ha una il.lusió d'algo que neix...la d'ahir es de desamor i quan l'escolto em venen ganes de plenar el desert de llagrimes salades i treurels de la sequia :P (la posare una mica mes endavant.) No demanis coses normals.. q ultimament m'es imposible xD * Apolo, si lo que te digo vaya tela si al final hago mas migas con los hombres que con las mujeres xD Pero bueno tu te enfrentastes al miedo de la moto y yo al de salir de la cama mas de dos horas xDD Un besazo y la proxima con Ich que me lo ha prometido jijiji.

Anònim ha dit...

cadascu fa el que li agrada, anar
al cine , festa o el que sigui, m'e
n alegre molt llegirte de nou, enca
ra que no tant com abans, estic un
poc liat.

Anònim ha dit...

Ai words :) t'agraeixo això de la cançó però no és aquesta :P. És completament instrumental i surt a l'inici del tot quan s'explica la història d'ell. Però moltíssimes gràcies igualment ^_^

Words ha dit...

*Eldamarrrrr! ja ho noto que vas na mica enfeinat, però bueno, soc aquí i alla al teu bloc seguint el que poses :P * Gudulina, juajjajaja ¬¬' ja m'ho pensava que no era perque em vas dir al principi i aquesta em sembla que surt al final...xDD jujajaa la veritat vaig buscar i vaig trobar només aquesta i Algo nuevo ( que no em molava tant) així que bueno, igualment lo que conta es la intenció diuen , aixxx...;)