08 de juny 2007

Repas setmanal -2



Ja he començat la nova feina, a la llibreria. Tot just porto dues setmanes i em sento " como pez en el agua". Estic molt contenta la veritat. Tot el dia sentada,entrant els llibres al programa de pc, i de pas mirant les novetats ( i deixant-me el sou allà, tambè...xD). Amb unes jefas hippies que porten les gosses a la llibreria i es tiren pel terra qua no hi ha ningú a fer "rodolis".

I també tinc la moto ja!! vaig i torno en 15 minuts al migdia cap a casa..quin goig dinar amb bona companyia i poder descansar al meu sofa , o hauria de dir el sofa del Thor ( el meu gat) que per cert, ahir va fer dos anyets!!!

Aquesta nit...vaig al concert de fangoria, aviam que tal ...^^

Feia dies que no actualitzava...no tinc temps.


EDITO:



Uaaaaaaaaaaaa impresionantt!! em va agradar moltissim!!!

Una abraçada blocaire ;)

10 comentaris:

Y ha dit...

... tu blog se muere!!! :P

Que vagi bé el concert!!!

arcademonio ha dit...

...ummmm fangoria...yo les estuve viendo...sus teloneros eran superputas...genial...no me canso de ellos...lo tengo todo...que privilegio el tuyo trabajar entre libros...gracias por entrar en mi hogar y tomarte un café conmigo...infinitos besos de bolsillo...

nimue ha dit...

oooh! quina bona pinta que fa el teu treball! espere que et dure molt de temps el bon rotllo! :)

Anònim ha dit...

acabaràs mal acostumada allà...


jo vulia anaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar :____(


merda sele...

Anònim ha dit...

Nova feina, i asobre t'agrada... genial. M'ha encantat això de tirar-se per terra a fer la corqueta :) Jo vull una feina així :)

Un petó

Anònim ha dit...

moltes felicitats!!! per cer tinc blog nou. Que t'ho pases bé al concert!!! ptns

Anònim ha dit...

On és, la llibrera?

Muaaa

Anònim ha dit...

si treballés en una llibreria em perdria entre els llibres. M'encanta passejar entre les estanteries, tocant el llom, a vegades fullejar ràpid les pàgines..
muaak!

Anònim ha dit...

Ei! Moltes felicitats per la feina!
Fa temps que no escolto res de Fangoria... M'hauré de posar :-)

Petons!

barbara ha dit...

Felicitats per la feina, un concert de fangoria que guay deu tenir un directe molt bo.